Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-10 17:05:08 följande:
    Jag har bytt nick för jag är inte dysklexkisk längre. Hör alla det nu?!
    Du känns som en främling.
  • Mariohn

Fan ta er om ni ger mig plastdjur som luktar rök!!!

• Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-10 17:22:10 följande:
    Jag skiter i om saker luktar rök men jag tar ICKE emot saker som har legat i EN LÅDA hemma hos någon.
    Nej FY FAN!
  • Mariohn

Men skojar du? Inbrott medan ni var hemma och sov eller borta och inte sov? Bor ni i hus? Jag blir helt yr.

• Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-11 08:48:05 följande:
    Vi bor i ett litet hus (som vi hyr) på en innergård i stan... jag steg upp och gick ut och rökte vid femtiden för jag kunde inte sova och då låste jag upp dörren. Den har automatiskt lås så jag brukar ha den olåst dagtid när jag är hemma och på nedre våningen... så jag låste den ju inte igen (pucko). Sen satt jag och pluggade med musik i hörlurar för att inte väcka mannen, och ett par timmar senare så gick jag ut i hallen.. då låg ett par jackor och halsdukar utsläpade på golvet och dörren stod på vid gavel. Så nån har bara känt på handtaget och klivit in och tagit prylar. En jävla fredagsmorgon.
    Men för helvete. Önskar att jag kunde göra något för dig :/ Jag önskar vederbörande evig diarré
  • Mariohn

Tycker inte att man ska få vara på Fl om man är ful.

• Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-11 09:06:01 följande:
    Men för fan. Tänk vad tomt det skulle bli här. Den här tråden skulle nästan vara det enda som fanns kvar, den och ekande tystnad.
    Det har du rätt i!
  • Mariohn

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:19:34 följande:

Helst ska man vara överviktig för alla vet ju att mammor som är smala inte har tid för sina barn, för de tänker bara på sitt utseende
    Igår såg jag en mamma med läppglans. Jag blev så jävla förbannad att jag gick fram och spottade henne i ansiktet och skrek "har du tid att knulla har du fan tid att inte ha smink också. Barnhatare". Sen gick jag hem och åt ett päron.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?