Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Jag känner mig så otroligt snäll idag. Det hade varit trevligare om man hade haft lust att diskutera någonting med någon idiot eller så. Jag har gett upp hoppet för mänskligheten.

Hej förresten. Emelie.

• Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-03 22:08:53 följande:
    Varför tror du det?
    Därför att vi verkar vara desperata och ganska nördiga, naturligtvis.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-03 22:09:11 följande:
    Hej. Anna.Vi kan diskutera en grej. Innan jag började hänga på fl hade jag ingen aning om vikten av flytningar. Konsistens, lukt, färg, komposition, ja allt! Livet verkar kretsa kring flytningar. Visste ni det?
    JA! Innan jag började hänga på FL hade jag ingen aning om att man skulle hålla koll på sin slempropp. Eller att det var mycket om och men kring barn. Jag trodde att saker bara var, men tji fick jag. Dessutom hade jag fortfarande hopp om mänskligheten.
  • Pix Ladin
    dysleskikern skrev 2009-12-03 22:09:53 följande:
    Malin.
    Jag har träffat två Malin som jag minns och ingen var lika snygg som du. Du kan inte heta Malin. Du måste heta Cleopatra eller någonting sådant.
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-03 22:11:04 följande:
    Min gamla filosofilärare hette Göran. Han brukade titta på christines cigg och säga "menthol du såntdär" och skratta högt åt sig själv. Det var inte kul.
    Hahaha, det var ju jätteroligt!
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-03 22:12:13 följande:
    Nej. Ett jävla brögäng som heter Emelie, Malin, Anna, Catta, Maria och gud vet allt kan INTE tillhöra innegänget. Det är bara töntar som hetersom vi.
    Ja, och framförallt tråkmånsar.
  • Pix Ladin
    dysleskikern skrev 2009-12-03 22:13:20 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-03 22:11:55 följande:
    Du är så gullig. När jag är full händer det att jag presenterar mig som Natasha. Fråga mig inte varför. Det har fått många märkliga konsekvenser.

Det var det roligaste jag hört på länge. Jag skrattar så jag knappt kan skriva.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-03 22:14:15 följande:
    Sara.
    Har du hört den låten av Fleetwood Mac?
  • Pix Ladin

Efter att jag nu erkänt att jag heter Anna känns det mycket bra. Jag känner mig normal och alldeles tråkig. Men ni skulle se mig. Och prata med mig i verkligheten. Ni skulle smälla av, gott folk.

• Pix Ladin
    dysleskikern skrev 2009-12-03 22:16:45 följande:
    Jag skulle heta Nikita. Morsans mage hette Nikita. Sen ändrade de sig i sista sekunden. Ja, det skulle du kunna heta.
    Nikita hade passat dig som handen i handsken. Jag hade kunnat gissa på det om jag fått ett par chanser till.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?