Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Nu har jag suttit och gråtit non-stop i 45 minuter medan jag kollat på filmen "my sisters keeper". Nu är jag inte alls snygg längre utan bara röd och svullen. Så jag tänker inte se mer.

Jazza skrev 2009-11-30 20:23:15 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 20:21:58 följande: Fulgråtit? Vad är det för film? *undviker*
    Handlar om en familj vars lilla flicka får leukemi så de skapar en lillasyster som har samma gener så hon ska kunna donera organ och stamceller och ballt möjligt annat.

Sen när lilltösen är 11 och storasyster 15 och nu döende, så stämmer lilltösen sina föräldrar så att de inte ska ha rätt att bestämma över hennes kropp längre.
    SimplyTheBest skrev 2009-11-30 20:24:55 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 20:21:58 följande: Är det den med Cameron Diaz?
    Ja, hon är en riktig bitch i filmen!

Jag var ju tvungen att dra igång en film när ni är så tråkiga

lokisse skrev 2009-11-30 20:32:08 följande:
    men varför en SAN film??? filmer ska vara UPLYFTANDE och TREVLIGA....
    Jag vet inte, jag trodde jag var tuffare än såhär men där ser man. Hoppas det är bara tillfällig känslighet
    SimplyTheBest skrev 2009-11-30 20:32:15 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 20:26:00 följande: Trodde inte alls den handlade om det. Att tjejen fick leukemi visste jag men inte resten. Där ser man. Är det något sevärd eller det är bara en gråtfilm?
    Jag är inte ens halvvägs igenom den. Den är dyster men på nåt sätt mysig iallafall. Storasystern är underbar och osjälvisk, det är mest mamman som bara bryr sig om att rädda äldsta flickan och skiter i lillasysterns önskemål. Jag tror jag ska fortsätta kolla nu när jag torkat tårarna
    lokisse skrev 2009-11-30 20:35:29 följande:
    e du pa smällen?????
    Man måste knulla för att bli det...
    lokisse skrev 2009-11-30 20:39:37 följande:
    nä jag har hört om en tjej som hette maria och hon blev pa smällen utan knull
    Ja men se vad det blev av hennes son liksom. En långhårig skäggig man i klänning.

Nu är jag klar!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?