Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-16 14:36:16 följande:
    Kan du inte berätta en sån där rolig pinsam händelse i ditt liv igen. Typ i stil med förra du berättade om ölspillet.
    Men du tyckte ju att den var lika kul som borttappade pengar? Kan inte du berätta en istället? Gärna någon som involverar nakenhet från din sida.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 14:36:41 följande:
    What about them?
    Det var du som ställde frågan, eller snarare påståendet. Vad grundade du det på?
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-02-16 14:37:19 följande:
    Men du tyckte ju att den var lika kul som borttappade pengar? Kan inte du berätta en istället? Gärna någon som involverar nakenhet från din sida.
    *fantiserar om Freddan*
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 14:40:04 följande:
    Ja, att du gärna vill framhäva dig som en pimpinett fröken medan jazza är en mer "robust" kvinna med tatueringar.
    Nu MÅSTE du lära dig att läsa mellan raderna!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-02-16 14:49:32 följande:
    fööör långt för att skriva... men hon är en bekräftelsejunkie av sällan skådat slag....
    Var hon från fl, sa du?
    Jazza skrev 2010-02-16 14:50:33 följande:
    Just så.. jag är mer ett redigt fruntimmer som står på egna ben och inte är mesig och rädd.....
    På vilket sätt är jag mesig och rädd? För att jag inte vågar ringa dig? Jag är bara rädd att bli besviken, du kommer säkert att prata jättefult. Det gör göteborgare.
    Freddan skrev 2010-02-16 14:42:25 följande:
    Problemet är väl att få saker jag gör upplever jag själv som pinsamma tack vare mitt goda självförtroende och min imponerande självdistans. Så jag har svårt att verligen hitta en pinsam episod i mitt liv. En av mina många nätdejter blev pinsam, men det berodde inte på mig utan mer på att hon som person var så fel på alla tänkabara sätt.
    *ohälsosamt nyfiken*
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 14:42:25 följande:
    Problemet är väl att få saker jag gör upplever jag själv som pinsamma tack vare min stora kuk och håriga arsle.
    Ja de är imponerande.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 14:59:19 följande:
    Jag hade en nätdejtingmaraton en helg för några år sen (4 dejter på en helg) och på söndagen började jag slappa till lite i mina krav och tänkt att en blinddejt kunde vara intressant. Vi stämde möte på ett av torgen här i stan. Jag var först på plats som vanlgit (jag är passa-tiden-fascist) och eftersom det var sen söndag eftermiddag så hade jag ganska god koll på vilika som kom och gick på torget. Ett par tre kvinns hann jag hoppas på innan min blinddate dök upp. Och redan på avstånd var det fel. Hon var längre än mig (och jag är 190 lång)  och dubbelt så bred som jag. Efter det blev inget rätt. Alla hennes intressen kändes helt bizarra. Hon var nyfiken på om jag hade traktorkort bland annat. Jag avslutade dejten mycket resolut efter 20 minuter med orden "Jag är ledsen, men du är verkligen inte i min smak"
    Hahahahahahahah! *stönar fram; traktorkort......* ahahahahahahaha!
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 15:00:19 följande:
    Bra humor. Riktigt roligt faktiskt.
    Was it a cheap shot?
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-16 16:16:33 följande:
    Narras du?Synd att H&M inte ligger där, annars hade jag för ett ögonblick kunnat tro att det var du.
    Narras? Hur gammal är du? Född 188 kallt?
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-02-16 16:20:19 följande:
    Narras? Hur gammal är du? Född 188 kallt?
    *1800
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?