Aha, sånt gillar jag. Kanske inte nudiststränder, men i sommarstugan funkar det bra.
ja det är faktiskt ganska trevligt att vara naken...
därimot tar det ett tag innnan man vänjer sig vid att man i stort sett alltid har gemensam naken bastu pa badhus och sant...
eller dom galna ffk cyklisterna och liknande
Det där är ungefär som pride-paraden...man försöker göra ngt slags statement. Och det gillar jag inte. Jag skäms inte över min nakenhet, men jag behöver liksom inte paradera den på stan för det.
nej som sagt det tar sin lilla stund att vänja sig vid att sant kan förekomma...
och jag är absolut ingen fkk are utan ganska tilbaka dragen med min nakenhet. eller för att utrycka det rätt jag vill inte att andra ska tycka att det är jobbigt. alltsa om alla andra är näck är jag det med av respekt och tvärt om...
Jag har barn, Freddan. Det är liksom inte aktuellt. Mina båda barn skriker -nakenrumpa, nakenrumpa! när de ser sina föräldrar näck. Det händer även att de håller för näsan (helt oprovocert) och säger -det luktar BLÄÄÄÄK, det luktar BLÄÄÄÄK!
Ock du har rätt min vän. Barnen har fel. Barn hittar på och överdriver. Det lär man sig ganska fort. När vi badar och de råkar komma åt brösten eller snudda vid könshåret skriker de för full hals -Blääääääk, äckligt mamma äckligt! *suck*För faan! På tal om äckligt.....www.familjeliv.se/Forum-9-191/m50850176.html
ha ha ha ha.... ja du man kan fraga sig hur folk tänker i bland.
paminner om en gammal sexspalt som jag läste för hundra ar sedan där nagon berättar att hennes pojkvän pettat upp en jordgubbe i musen pa na och att dom sedan inte fatt ut den...
hur fräch är den fyra veckor senare när man far svar av sexspalts tanten???