japp han hade drukigt för mycke kaffe och fick en san där panik kissa just nu annars dör jag när han satt i bilen pa väg hem stanade vid en mc donalds och fick inte lana toan rusade ut i en liten dunge och lättade sina behov i skydd av en massa träd och vem kommer da med blaljus och allt.. 600 spänn böter
Den där lagen är lite tokig. Jag förstår att de inte vill att folk ska pissa överallt i stan på fyllan och villan men som i det här fallet: vad fan skulle han göra liksom?
jo vist det är klart... men blaljus käns lite väl .. fatta pinsamt det blir när dom kommer med buller och bang....
Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 16:28:57 följande:
Idag i mataffären så satt det en knatte, kanske under året gammal, i kundvagnens barnsits och när ungen såg mig så lyste fejset upp och sen stod vi och log åt varann som idioter ganska länge medan jag plockade päron. Sen märkte jag att barnets pappa hade vänt sig om och såg mig Fruktansvärt pinsamt.
ähh bit pappan i benet och fis högt sa har alla glömt episoden med fanleendet
Jag blir arg när föräldrar förväntar sig att man vill städa efter deras barn
ja eller typ renovera cafet efter det att stig-martin den tredje "ätigt" en medhavd macka och mamma smuttat pa en kaffe... fattar inte att folk inte kan plocka bort det värsta smul och sölet...
Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 16:34:47 följande: Sist frågade jag bara morsan i väntrummet "vem ska städa undan det där har du tänkt?" Då svarade hon att de skulle med bussen. Slampa.