• M C

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-01 19:53:31 följande:
    Det är skrämmande hur många idioter man kan hitta i Känsliga rummet. Såna som säger att de som försöker ta sitt liv är löjliga och endast söker uppmärksamhet, och hävdar den åsikten med att de själv håller på att utbilda sig inom psykiatrin.
    Tja, det är ju bara en åsikt. Bry dig inte i åsikter vännen.
    Mariohns mupp däremot hotade att offentliggöra M som en blådåre.
    Det är INTE ok.
  • M C

*klampar in*
    Jag är arg på att det finns jubelåsnor som köper hur och sen använder vanliga trästolpar som pålar.

• M C

Pix Ladin skrev 2009-12-02 21:03:00 följande:

M C skrev 2009-12-02 20:51:08 följande:
    Vaddå pålar?
    De kör ner vanliga trästolpar i marken och kallade dem "plintar".
  • M C

Floriano Lutrell skrev 2009-12-02 22:05:19 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 21:18:44 följande:
    Jag ska drömma om Svan.
    Läskigt.
  • M C
    lokisse skrev 2009-12-02 22:15:27 följande:
    här är det bara kukar och palar....jag tror att jag var den enda som missade svan... jag han aldrig inn innan det var slut med svan.
    Sök på "trådar du minns" eller "svan" så kommer den upp.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2009-12-02 22:28:41 följande:
    Ska glo film nu. Bye bye på er.
    Bye.

Jag ska nog sova lite nu.

Säng säng säng.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-03 17:06:57 följande:
    eftersom folk skrev att det räknas som att få en kuk i röven av misstag om bara toppen glider in (med motiveringen att man ju suger kuk även om man inte kan ta hela i munnen) skrev jag att jag hade ätit en clementin av misstag eftersom jag bara fått i mig två klyftor. Fy mig.
    *asg*
    Nu måste jag dit och härja lite, det är bara FÖR BRA!!!
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-04 08:39:26 följande:
    Fy fan vad folk är dumma i huvudet.
    Ja.
    Om man ser till hur det står till i huvudet på folk jämfört med dig, mig eller förresten alla här i tråden så är de allra allra flesta idioter.

Men det är väl inga nyheter?
  • M C

Pix Ladin skrev 2009-12-03 23:08:59 följande:

Jag håller på och diskuterar fuckingjävlafriinvandring (ja, jag är FÖR) men nu MÅSTE jag gå. Hejdå, I love you. Utan er vore Fl en apelsin eller något.
    Att försöka föra en vettig dialog med folk som är rasister eller troende - dvs indoktrinerade - är lönlöst och lsutar med att man får blodig panna.
    Jag var så förbannad igår på alla jävla pappskallar här att jag inte ens gick in.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?