Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 16:02:58 följande:

Jag har ätit pannkaka TVÅ gånger idag
    Vad gott. Har inte ätit pannkakor på megalänge. Idag bidde det grönsakswok med ris.
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2009-12-29 16:04:21 följande:
    Varför?
    Lång story men väldigt kort då: var hos doktorn idag och fick besked på att där jag har ont, ja...där kommer jag att fortsätta ha ont. Tokroligt är det. INTE.
  • SimplyTheBest

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-29 16:08:58 följande:

Var har du ont? Du ska få en pannkaka med hjortronsylt av mig när du är in the neighborhood.
    I min ena hand samt nacke och axel. Förhoppningsvis är det bara det onda i handen jag behöver leva med, nacken och axeln kan kanske bli bättre.

Tar gärna en pannkaka
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2009-12-29 16:15:55 följande:
    Musarm? Scrollat för mycket? *vet att jag inte borde skämta, men humor gör livet roligare*
    Typ enkelt förklarat samt tennisarmbåge. Är som sagt en lång story och det har varit läkare hit och dit. Först idag när jag sökte för annat så fick jag besked om vad som är felet med handen. Dessutom konstaterade läkaren att det är problemet med handen som gör att jag har ont i nacke oxh axel.

Det löser sig, jag är inte den som är den. Får acceptera att jag kommer ha ont...men idag är jag förbannad över det.

(Det är helt ok att skämta om det...vet flera runt mig som kommer skämta betydligt grövre )
  • SimplyTheBest

Pixie: jag ska testa med din bild. Vänta lite.

• SimplyTheBest

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:23:25 följande:

Åh, du är drottning.
    Va fan?!?! Ser ju sketbra ut på pressen men bajs på forumet. Jävla sätt.
  • SimplyTheBest

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:29:06 följande:

Mmm
    Nu börjar det likna något
  • SimplyTheBest

Hörru Pixie, funkar den här?

• SimplyTheBest

Pix Ladin skrev 2009-12-29 21:34:55 följande:

Nej Men du måste vara världens sötaste som har försökt. Tack
    Menmenmen..öronen syns ju?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?