Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-15 12:06:07 följande:
    ja, det och brallorna
    och kissandet...
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-15 11:50:39 följande:
    Aha, värdefull information för en kille som har kontrollbehov och som blir galen av att inte själv vara gravid utan måste lita helt och blint på vad han fru berättar.
    jag försökte övertala min man om att vi kjör varanat barn men han ville inte höra pa det örat och nu är jag inne pa barn tva helt oretvist!!
  • lokisse

min vägrar att somna..

• lokisse
    Freddan skrev 2010-02-15 16:29:27 följande:
    Jag är ruskigt svårflirtad idag. Min höggravida maginfluensekräkande fru gör att tankar på sex känns alldeles för ointressanta. Får jag återkomma?
    hur gar det för henne? dricker hon ordentligt??
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-15 17:03:57 följande:
    Luder och luder. Jag har ju sagt att jag är open-minden plus det är få saker jag äcklas av. Tyvärr blir det inga fler frågor eftersom jag ska logga ur och åka he. Men det är aldrig tråkigt med sanning och kånka. Inte ens när man närmare sig 30
    ta hand om frun din ge henne kärlek och ömhet och nagot att dricka (jag föredrar cola när jag mar daligt)
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-15 17:38:44 följande:
    Men det var ett jävla pjåskande, hon är inte sjuk, hon skall föda, säger jag ju!! Fråga mig nåt
    vilken är din favoriträtt?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-15 17:45:58 följande:
    Gud, vad svårt..... Råbiff, tror jag... Men evighetsmaten är nog färskpotatis med matjessill (alltså, nåt man kan äta varje dag, resten av livet)skitsvårt....Din då?
    rabiff är riktigt ruggit gott  är definitift en favorit tillsamans med suchi och snäckor sedan allehanda skaldjur....
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-15 17:54:59 följande:
    Ja, gudars.... nykokta skaldjur är ju outstanding. Mferns bästis har fisklev på Smögen, så vi är där ganska ofta.... Äter en hel del sånt då
    det later fruktansvärt orätvist....
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-15 17:58:22 följande:
    Men du får ju surkål så ofta du vill... det är också gott *tröstar*
    det är det faktiskt med potatismos och kasler tex
  • lokisse
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 17:59:32 följande:
    - Du ÄÄR ganska tungHan som ínte får knullas ord när jag satte mig hans knä Han var bra mycket trevligare förra graviditeten då han ljög och var snäll!!!
    han borde fa spö med en slö piska..... 
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?