Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-18 21:10:23 följande:
    Det kanske var för att du läste smaragdgrön tidigare i tråden.......... Faan! jag kan inte sluta tänka på Jacob........han är så sexy! *dreglar*
    vem är Jacob?
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-18 21:12:39 följande:
    Överanalysera inte detta nu! *skrattar* jag tog mest fasta på din förkärlek till nick- och avatarbyten. Överförde det sen till en färg som kan vara flera olika beroende på ljus och förhållanden, Presto turkos! Min första tanke var grå, för att du har en grå jacka på bilden på fb, men jag tyckte det var lite för fantasilöst..........
    Hehe, hade du sagt grå hade jag hängt mig (bildligt inte bokstavligt)!

Inte för att det är en tråkig färg utan för att jag jobbar på ett företag som älskar grått! Om de vill snygga till något och göra det lite trevligare så målar de det grått
  • Hercule

Men 2timer, tänk dig en plats där golv, dörrar, dörrkarmar, maskiner, arbetsbänkar, de flestas kläder är gråa ...

• Hercule
    2timearound skrev 2010-02-18 21:20:00 följande:
    Nej, så mycket älskar jag inte grått!
    Bra, jag vet inte vem som bestämt det där men ... det verkar inte friskt!
  • Hercule
    Freddan skrev 2010-02-18 21:21:25 följande:
    Varför kollar ni inte os? Känner ni inget som helst ansvar?
    De vinner aldrig när jag kollar, så att jag håller mig undan ser jag som att göra den svenska os-truppen en tjänst!
  • Hercule

Klart att loknisse är orange

Pankakan är lila!

• Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-18 21:43:49 följande:
    Snarare drägg i 9:an höll jag på att lyckas med den extrema bedriften att få streck i gympa
    Oj, hade jag inte sett dig på bild hade jag trott att du var en av mina irl-kompisar!
  • Hercule
    Jazza skrev 2010-02-18 21:44:40 följande:
    Jösses.... GÅR det, ens?
    Ja
  • Hercule
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-18 21:47:23 följande:
    Jo men jag grät till mig en 1:a Gjorde eran skolas dramagrupp en del av hennes tragiska skolgång till en del av en sketch på 9:ornas vårshow?
    Min skola hade inga elever med sådan drivkraft att de skulle kunnat iscensätta en föreställning.
  • Hercule
    Jazza skrev 2010-02-18 21:47:05 följande:
    Du har det, va?? *förfärad*
    Nej, men jag vet att det går (min kompis lyckades nästan)
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?