Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-11-30 09:04:15 följande:
    Jag ska också. Smink. Så jag blir den hetaste jäveln i stan på lördag.
    2timearound skrev 2009-11-30 09:07:47 följande:
    Nej, nu ska jag bajsa och borsta tänderna. Ha en trevlig dag, alla smygsupande tjockisar!
    Måste du berätta såntdär äckligt

M C skrev 2009-11-30 09:37:56 följande:

Ja, det tänker jag! En dag där jag kontemplerar över fördelen med att vänta med shoppingen tills snorhyvlarna är på dagis och huruvida jag ska äte lunch öht. Vad skulle ni göra för 182 miljoner? Jag var med i onsdags och har inte kollat om jag vann än. Jag skulle köpa Huset på andra sidan vattnet, nästgårds med gmoll. *mmmmmm* Sen skulle jag fixa en snickare som kan sitt jobb och som kan konsten att filma sitt arbete och lägga in det på en hemsida så jag kan kolla det från Aruba eller New york. *bye bye* bara. Hejdå. Tja tja. Strand i 3 veckor följt av stad i två veckor. Ungefär så tills i sommar.
    182 mille.

Först förstora brösten
    Sen fettsuga lite i från magen och låren
    Sen skulle jag köpa en stor jävla båt och anställa min egen crew bestående av sexiga män. På den skulle jag segla jorden runt.

Jag skulle också skaffa mig fina innerstadsvåningar i städer som Rio de Janeiro, Buenos Aires, Florence, Istanbul och New York. Samt stora havstomtvillor i Tanzania, Venezuela och Australien.

Om jag sedan fortfarande har pengar kvar så ska jag gå på massage varje dag, och anställa min egen frisör.
    PixL skrev 2009-11-30 11:09:51 följande:
    För 182 miljoner hade jag köpt en jävla massa mark och byggt upp en liten anarkistby, satt upp höga murar och avskaffat pengar. Jag är arg nu. Mina inspelningar av ljudfiler är kassa. Dels har jag en förbannat ful dialekt och dels hör man inte vad jag säger eftersom det spelas in så lågt.
    Haha, jag läste först "köpa en jävla massa knark"

Jag vill inte bo i din anarkistby, jag skulle nog tyna bort och dö om jag inte fick resa, och för resor behövs pengar.

Varför spelar du in ljudfiler? Jag vill höra

Pix Ladin skrev 2009-11-30 12:14:45 följande:

Nu jävlar.
    Din namnbytande dramaqueen...

Nejdu jag sitter och skriver en uppsats på spanska faktiskt, så jag är skitflitig!

Pix Ladin skrev 2009-11-30 12:21:45 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 12:19:09 följande: Ja, jag ska ta mig samman nu också. Lunchen är över.
    Viel Glück meine liebling.

Jag kollade just i spegeln och jag är fan ovanligt snygg idag!

Det känns lite oetiskt faktiskt att dra till plugget nu och slösa bort detta utseende på idioterna där, som inte förstår sig alls på mode och skönhet.

Jazza skrev 2009-11-30 12:48:55 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 12:48:15 följande: Jag MED, du är inte jag, va??
    Det hoppas jag verkligen att jag inte är
    Jazza skrev 2009-11-30 12:50:17 följande:
    Apropå Pix Ladin, då... minns ni alla de där Bin Laden skämten? (eller var det endast lokalt förekommande (GBG)?) - Vad hette Bin Ladins fågel? - Undu Ladin Hehehe
    Hahaha va kass
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?