M C skrev 2009-11-30 09:37:56 följande:
Ja, det tänker jag! En dag där jag kontemplerar över fördelen med att vänta med shoppingen tills snorhyvlarna är på dagis och huruvida jag ska äte lunch öht. Vad skulle ni göra för 182 miljoner? Jag var med i onsdags och har inte kollat om jag vann än. Jag skulle köpa Huset på andra sidan vattnet, nästgårds med gmoll. *mmmmmm* Sen skulle jag fixa en snickare som kan sitt jobb och som kan konsten att filma sitt arbete och lägga in det på en hemsida så jag kan kolla det från Aruba eller New york. *bye bye* bara. Hejdå. Tja tja. Strand i 3 veckor följt av stad i två veckor. Ungefär så tills i sommar.
182 mille.
Först förstora brösten
Sen fettsuga lite i från magen och låren
Sen skulle jag köpa en stor jävla båt och anställa min egen crew bestående av sexiga män. På den skulle jag segla jorden runt.
Jag skulle också skaffa mig fina innerstadsvåningar i städer som Rio de Janeiro, Buenos Aires, Florence, Istanbul och New York. Samt stora havstomtvillor i Tanzania, Venezuela och Australien.
Om jag sedan fortfarande har pengar kvar så ska jag gå på massage varje dag, och anställa min egen frisör.