Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:33:50 följande:
    Jag är kycklingen gullefjun

">

dessutom skriker hönorna kaka kaka... uch
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 20:42:17 följande:
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-01 20:39:42 följande: Min granne skaffade flera bebismadrasser åt sin hund, klippte isär dem och la ut dem i halva sin ombyggda bil. (Som alltså är ombyggd för hunden). Varje madrass kostade mer än hela sängen vår dotter sover i.
    mäh snal du va da...
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-01 20:46:59 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 20:42:17 följande: Nej nej nej, jag menar en riktig bebis-madrass.
    aha en bebis ..... som madrass.... eller hade grannen en bebis som han klipte i tu nä hu
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 20:50:53 följande:
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-01 20:46:59 följande: Jaha. Jag var precis och kollade i lokisses galleri. Hon hade en som var rätt söt. Du kanske kan ta den.
    ja vist är hon *pyser över av föräldra stolthet*
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-01 20:56:15 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 20:50:53 följande: Du tror inte hon blir grinig då? Min katt fäller svarta hårstrån överallt där hon ligger och snusar, så hennes unge lär ju se lite mysko ut efter ett tag.
    varulvar och vampyrer är inne för tilfället och om det blir för mycke kan man ju skaka ur na...(var säkert det m jacksson gjorde med sin lilla)
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 20:53:51 följande:
    Cool elefant också.
    fast den är jag faktiskt inte mamma till... även om min man brukar hävda att han är gravid med en elefantbebi (snabeln hänger ut)
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 21:05:19 följande:
    Bebisen i ditt galleri - är hon din? Hon är underbar
    japp det är min mopps!! tackar för komplimangerna!!! och när hon sover (som nu kan jag faktiskt halla med) hon är en san där livlig liten dam...(puh)
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 21:07:16 följande:
    Holger verkar lite störd.
    äh han är tysk.. tilloch med gudarna av underhallning monty pyton sa att tyskar har ingen humor! och har dom sagt det da ÄR det sa...
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 21:10:18 följande:
    Om ni kollar fort nu i mitt galleri får ni se hur Astrid såg ut när hon var en liten spädis som jag lämnade ensam hemma. Ni behöver inte säga att hon är söt.
    ahhhhhhh man far ju aldeles ont i tänderna sa söt är hon!!!! vilken liten snosing!!!
  • lokisse
    Pix Ladin skrev 2009-12-01 21:14:07 följande:
    Nja, för min egen privata del tycker jag att hon tar sig med tiden. Nä... jag är inget stort fan av bebisar. Egentligen. Men så fort jag ser en blir jag alldeles vimsig och yr av förtjusning.
    vet vad du menar!!!
    mopsen var aldeles gul och vindögd pa fottot med elefanten (nästan tre dagar gammal) men bilden blev bra!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?