Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Jag bakar så in i helvete! Hittills har jag gjort Leilas Rocky Road och Smarriga dadlar. Nu blir det Chokladkolapaj med lingon och kanelgrädde och sen blir det kola och lussebullar. Sen ska granen kläs. *dör*

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:08:47 följande:
    Åh, hit med lite Rocky Road, det är ju så gott. Och den där pajen låter inte dum heller.
    *serverar en bit av Eriktårtan*
  • 2timearound

Tycker synd om the girlfriend. Visst, det var lite pinigt men herregud? Lynchas för det? Dessutom är jag övertygad om att sådana saker inte händer "spontant" utan är grymt regisserade.

• 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:12:29 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m49315535.html Alltså vad är det för fel på folk? Hur orkar man ens?
    Folkets fel är att de är så jävla avundsjuka. På allt. Framgång, talang, utseende. Då blir de bittra.
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:15:04 följande:
    Ja men precis, det blev en lite pinsam situation men hon visste väl inte riktigt vad hon skulle göra, och så blev det som det blev. Men han ville ju uppenbarligen ha henne hos sig på scenen så varför inte. Haha, undrar om alla som hatar henne nu i smyg trodde sig ha en chans på Erik.
    Jag tror att de bestämt att de skulle göra så för att få tyst på ryktena om Tove. Plus att de har legat lågt med sitt förhållande under hela tävlingen och nu ville väl Erik visa för Sverige att han älskar sin tjej och är stolt över sitt förhållande. 
    Undrar vilken fantasivärld folk lever i eg? Småbarnsmorsorna i förorten som tror sig ha en chans på Erik........{#lang_emotions_dreamer} 
  • 2timearound

Idag har jag fyndat en jättefin byrå på Blocket! *jättenöjd* Mellan bakningarna..... *svettas*

• 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:22:25 följande:
    Ja visst, måste ju ha varit en tuff period nu för dem som par, de har väl inte fått träffas så mycket. Sen att folk säger "vissa gör då allt för att bli kända" säger ju mer om dem själva än någon annan. Tror knappast att hon skuttade upp på scenen för att bli "känd". Det är inte ens inne att vara känd längre.
    Tur att vi är storsinta och överseende med folks beteenden......{#lang_emotions_innocent}
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:22:51 följande:
    Åh minsann? Vad var det för en byrå?
    Finns bild i "bilder i trådar" *ursäktar klantighet med länkande*
    Men vi ska INTE ha den fula pigtittaren.
  • 2timearound
    psychocandy skrev 2009-12-12 13:28:31 följande:
    Jättefin! Skulle gärna ha en sådan själv.
    Jag ska måla den vit, som jag gör med allt! Nu ska jag baka vidare! Syns!
    Har du sett tråden med sambon som vill ha en älskarinna? Kanske kan röra om lite där?
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-12 15:00:34 följande:
    Varför bajsar ungar EFTER att man precis bytt blöja?
    För det är rent och fint. Finskiter.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?