Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-02-08 12:10:44 följande:
    Ja, du ser.... men en diamant botar det mesta(Eller, som jag, fick ett berlockarmband, med Björghänge på.... hoppas på nytt hänge för detta barn... fast jag sprack mer denna gång, så skall nog önska mig ngr dyrare   )
    ett björkhänge med diamnater....
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 12:58:12 följande:
    Vad händer med underlivet efter förlossningen? Börjar allt hänga?
    nä.... man blir i hopsyd sa fint efter at sa det är igentligen ingen större skilnand... man kan börja läcka därimot men det mesta gar att laga med knipkulor....läcker nu enbart när jag spyr.
  • lokisse

ps freddan ett par gyllene knipkulor star inte pa listan över saker man ger sin fru efter födseln....

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 13:11:26 följande:
    Inte för att jag planerar barn eller ens knullar för tillfället, men jag VILL ha barn nångång men är skitnojjig för graviditet och förlossning. Jag tycker det verkar så obehagligt och skrämmande. Och jag skulle tycka det var jättepinsamt att berätta för mamma och pappa också (ja jag är löjlig). Visst, de fattar ju att man har sex, men liksom att komma fram och deklarera "Hej, vi har knullat" liksom, känns bara pinsamt.
    fattar helt vad du menar.
    men det är likssom värt det. (jag är inte en som tycker om att vara gravid tycker mäst att det är nagot man maste deala med för att komma at mopsen)
    när man väll sitter där med sin egen lilla mops glömmer man fort att det var jobbigt och iriterande.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-02-08 13:12:40 följande:
    inte vaselin heller, för att det "är bra att ha nu när du skall ha ont i muffen, så jag måste ta dig i tvåan"
    nej nej nej (kommer i hag första skiten man la efter förlossningen angest)
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 13:21:48 följande:
    Jag funderar på att inte berätta något, förrän de själva ser och märker det, och frågar. Sen kan jag svara typ "jajaja okejdå, men jag vill inte prata om det"
    jag har hitils alltid tagit det över telefon. sagt du blir morfar i augusti bara sa att du vet det.
    min pappa är en san mes att han alltid bryter ihop och grater av lycka da...hej och ha.(hatar det) sen säger jag typ nu maste jag i väg vi hörs och slänger pa.
  • lokisse

29.
    ibland känner jag mig som 98
    och ibland beter jag mig som 4....

• lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-08 14:01:19 följande:
    Den här veckan kommer döda mig. Jävla alla hjärtans skitdag.
    det är bara ett komersielt jippo i vilket fall glädj dig att att du slipper köpa en massa gele hjärtan och nallar med töntiga budskap pa!!
  • lokisse

oh mc ursäkta att jag har bajst till din trad om ordsprak.....blev bara sa lack hatar när folk antar att man är korkad för att man inte kan stava (jag är bra pa att ta det men jag kommer ihag hur jobbigt det var innan jag blivigt hardhudad)

• lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-08 14:12:31 följande:
     Mmm men nallar och sånt bryr jag mig inte om, däremot har jag inget emot att bli utbjuden på fin middag, wined and dined och allt det där... Får väl bjuda ut mig själv på dejt.
    äh ga och käka semla med nagon som verkligen älskar dig och sedan tar du ett skumbad och kollar pa bond! det hjälper mot det aldra mesta
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?