Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

mc vill du ha ett biligt tipps pa snorandet??
    lägg en lök som du delat i klyftor pa en talrik och ställ den pa natugsbordet över natten. stinker gammal kebab men det hjälper!!

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-07 14:51:26 följande:
    Godmorgon snorkråkor!
    hur lever livet?
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-07 14:59:09 följande:
    Jag är rätt sliten. Hamnade på en filmvisning igår med tvåtjejkompisar och satt och smygdrack längst bak under hela filmen tills vi plötsligt upptäckta att vi var jättefulla, höll på att dråsa omkull när vi skulle resa oss och se normala ut, haha. Sen sprang vi därifrån och lekte i en snöhög vid hamnen och sen blev vi meddragna på någon fest med väldigt märkliga människor, fast jag träffade en tjej där som jag har velat bli vän med ett tag och hon kom fram och frågade om vi skulle ta en fika i veckan så det var kul. Sen gick vi förbi polskans blivande mans lägenhet (han bor bara ett par kvarter härifrån) och såg att det var tänt därinne så de andra fick hindra mig från att gå dit och ringa på. Men det känns bättre idag, helt okej faktiskt.Vad gjorde ni andra igår?
    jag var utklädd till den ovan visade anka.....
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-07 15:04:04 följande:
    Jag såg nu! Gud så underbart!
    det beror helt pa hur man ser det...
  • lokisse
    psychocandy skrev 2010-02-07 15:06:32 följande:
    Härliga bilder i alla fall. Blev sugen på att klä ut mig!
    till anka?????
  • lokisse

nä nu gar jag och badar och sedan hoppar jag nog i korgen sov gott mina finaste!

• lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-08 10:37:38 följande:
    "jag hade nog blivit skitsur som mamma, ringt o skällt ner varenda en mamma till ungarna..sen hade jag bojkottat deras kala"Så skrev en annan. Så nu ska man på jävelskap bojkotta andra barns kallas för att straffa MAMMORNA =)
    ha ha jag kikade in där i gar och tänkte gudarsskymning vilken tur att man inte tar sa hart pa födelsedagskalas.
    det är ju katten mycke bätre att dra med sig sin unge med fläcktyfus och komma pa kalaset för annars är man en jävla typ och svikare...
    jag blir mörkrädd när jag ser sant. och barnet satt med fragande ögon och sa kalas??? ja men sätt fart och gjör kalas da det har ju inte med om det kommer 188 andra att gjöra eller om man är själv. ta ungen under armen och dra till junibaken och kalasa sa det star härliga till eller förklara att det blir kalas en annan dag.
  • lokisse

jag har druckigt min frukost oboj. det enda som inte gjör att jag kräks som en räka pa morgonen..

• lokisse
    Freddan skrev 2010-02-08 11:16:18 följande:
    Ska du bli fluffy?
    hon äter enligt andra regler inget socker och inge kolhydrater men fri tilgang till protein och fett
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?