Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2009-12-01 17:52:13 följande:
    Det är borttaget Jag skiter fullständigt i vederbörandes åsikt om mig och min personlighet men att kalla mitt nyfödda barn för krake till förlorat barn" äcklar mig bortom sunt förnuft". Eftersom vederbörande sedan fortsätter i samma stil och berättar hur hon skulle handskas med mig i sitt kommande jobb som socionom funderar jag starkt på att gå vidare med en polisanmälan så att hennes uppgifter skickas till utbildningsinstansen som bör få veta vad hon sysslar med på fritiden och vilken människosyn hon besitter.
    det tycker jag absolut att du ska inte fan vill man raka ut för henne med "licens at luva"
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    AtroCious skrev 2009-12-01 18:41:15 följande:
    Har gjort några gånger, det har alla vi syskon gjort. Det slutar dock med att man umgås med honom ändå, inte lätt att komma ifrån sin pappa när han bor med ens mamma.
    nästa gang far du spänna fast far din

vid elementet i källarn
  • lokisse
    AtroCious skrev 2009-12-01 18:44:50 följande:
    Jag är inte så stark av mig.
    ta med dig hjälp
  • lokisse
    AtroCious skrev 2009-12-01 18:50:26 följande:
    Har bestämt mig för att bryta kontakten så mycket som möjligt om han gör eller säger något mer dumt, så som att jag är psykstörd eller att min son kommer att bli bög e.dyl. Mindre småsaker kommer jag nog inte undan. Hjälper du till?
    ja de e lungt!!! här i den tysktalande delen av värden vet vi hur man haller folk inlasta i källarn
  • lokisse
    MissKaos skrev 2009-12-01 19:04:53 följande:
    Äntligen någon nytta med den där tyskan du pratar. Binda folk vet jag inte om du är bra på, men det är jag. Om två håller, jag knyter och Lokisse skriker på tyska under tiden?Det borde funka va?
    jag kan skrika arga tyska order . typ halt und achtung. eller scheiße!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:14:56 följande:
    Hej tanter.
    *vinkar förvirrat*
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:20:34 följande:
    Hej käre sötnos
    mmmmmmmmm=)
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:25:58 följande:
    Nä nu jävlar! Nu skiter jag i denna tråd, ni är ändå alltid bara elaka mot mig Aufwiedersehen - PAM!
    neje stana här.....varför pamar du pa mig före??
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:31:01 följande:
    Floriano Lutrell skrev 2009-12-01 20:29:27 följande: Nej det är sant, du är den enda snälla! Jag stannar för din skull! Dom andra kanta sig där bak.
    du är en riktig gullhöna!!!
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 20:33:50 följande:
    Jag är kycklingen gullefjun
    näää det var väll en sorlig historia om jag inte mins fel... det var ett hal uti hönsgardsnätet och ....
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?