Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

det kommer bara vara en desperat fylle fäst i alla fall som slutar med att folk spyr ner hela lägenheten och polisen kommer pa smatimmarna

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 14:40:03 följande:
    Varför finns det så jävla många rasister på FL? Fy fan, jag blir så äcklad av dem! Tack och lov så är inte FL representativt för samhället i övrigt.
    jag vet inte dom tycks trivas här... dom sma vidriga skalbageliknande kreaturen
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-02-05 14:59:19 följande:
    Har ägglossning = ont
    jobbigt!
  • lokisse

vad ska man gjöra av den här dagen igentligen det är huvudvärks väder och jag är billös....

• lokisse

dumma span! varför gjör man sa??
    vist att bilden inte tyder pa högsta iq men sitta och snacka om att hon är korkad med helt främmande mänsker

jag överreagerar väll som vanligt..
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m50550279.html

• lokisse
    2timearound skrev 2010-02-05 15:08:41 följande:
    men kissen, jag tror ts driver med dåren som har bloggen............
    jag vet och jag tycker att det är fel.
    har man synpunkter pa en blogg sa lägger man ju inte ut dom pa fl till almänt fnitrande at....
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 15:08:59 följande:
    Jag vill sitta i ett gammalt värdshus i nån liten by på belgiska landsbygden och käka nån stor biff med fiterade potatisstavar och aioli =(
    tycker det later som en trevlig ide... bara det att dom pratar belgiska (flamlänska) vilket är omöjligt att första
  • lokisse
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 15:15:37 följande:
    Fast jag kan lite franska och ofta kan dom engelska! Om jag får för mig att dra till Belgien nångång kan du väl köra dit från Frankfurt och hålla mg sällskap?
    klaro!
    även om du har en mellanlandning pa frankfurt flygplats borde det ju ga att lösa...
    men flamlänska är inte att leka med......helt hysteriskt skum mix av franska tyska och holänska typ
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-05 15:34:45 följande:
    Och du tror inte det var DET hon ville visa?
    mycke möjligt men jag tycker att det blir äckligt när det ska skrattas och diskuteras hur korkad hon är och sa vidare utan att hon vet om det ens sa att säga.
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-05 15:48:37 följande:
    Ja, det ska du göra. Det är en del av att du är underbar.Jag å andra sidan är av den elakare sorten. Jag ber om ursäkt. Behöver ibland vara snällare. Men jag övar!
    klart man far vara elak!!!
    men man maste vara medveten om att man är det ocksa.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?