Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

Har vi skrivit så mycket som 750 inlägg på en dag????

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-21 13:33:37 följande:
    Om Darin?
    Hahaha...jag frågade om hon hade sett Melodifestivalen men det hade hon inte. Så jag meddelade att Darin hade gått vidare
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-21 14:44:46 följande:
    Då var det klart. En stycken son som numer är drygt 25 timmar gammal. Rätt grym kille så här långt faktiskt.
    Stort stort stort GRATTIS!!!{#lang_emotions_cheers}
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-21 14:49:39 följande:
     Tack tack. Det känns riktigt bra och avslappnat. Det var inte på ngt som helst sätt härligt att vara med på förlossningen. Antagligen det jävligaste jag upplevt tyvärr.
    Oj. Var det en jobbig förlossning för din fru?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-21 14:47:24 följande:
    Ja, Mesen sa det iaf. Vi litar på henne?
    Då stämmer det säkert.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-21 14:52:57 följande:
    Hennes förlossning var väl ganska normal. Rätt snabb om jag fattar rätt - typ fyra timmar. Men det var hennes smärta jag inte pallade med. Hatar att vara hälplös.
    Freddan skrev 2010-02-21 14:54:33 följande:
    Han är absolut inte ful iaf....ser mest cool och avslappnad ut. Det hemska var just hennes mostervrål av smärta. Särskilt de sista tre..då brast det för mig.
    Se....just därför är jag livrädd för att gå igenom en graviditet. Smärtan vid förlossningen.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Klart som fan att det gör ont. Ajajajajajaj....

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-21 15:33:38 följande:
     Pinsamt
    Håller med dig gällande det där. Namnet är way off. Förhoppningsvis så ändrar de det.

Som det ser ut nu är det helt plöstligt 3 ställen att hänga på & risken är att det blir för mycket.

För min del är det så att jag lär vara där alla ni andra är, vill fortsätta med vårat trådsnack
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-21 16:13:38 följande:
    Efter att ha läst på och snappat upp detta:Café-delen är inte ett krav men har en stark association till målgruppen (fikatrådar osv)Cafemama är en community för fikasugna kvinnor där kommunikationen främst består av dialogså är jag helt övertyagd om att har inget där att göra. Det låter inte precis som det finns utrymme för min person där. Men det är inget jag gråter över. Ägarna/grundarna vill bygga upp en lönsam sajt som de kan tjäna större pengar på än på familjeliv.se.
    Kan du inte få lust då att motbevisa hur jävla löjligt namnet är? Namnet är fel som attan tycker jag men om alla de jag pratar med på FL flyttar över ditt så tänker jag med göra det. För det ör inte massan på FL jag är intresserad av, jag är intresserad av de vänner jag funnit här
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Helt sanslöst vad segt det gått nu mot slutet av vårat mål{#lang_emotions_yell}

Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?