Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-04 11:47:46 följande:
    Nu är jag med. Får skylla på att jag var lite ringrostig bara.
    huvudsaken du har inte rost i kalsipperna!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-04 11:51:11 följande:
    Så här vill jag ha i min trädgård:
    fiiint!
  • lokisse

jamen guuuu om han tittar pa en sa är han helt klart psycko!!!!

• lokisse
    2timearound skrev 2010-02-04 15:37:15 följande:
    Nej. Då blir jag mer aggressiv. Jag är bara känslig som person helt enkelt. Speciellt när män, helst äldre, klappar mig (inte bokstavligen) på huvudet. Då blir jag galen. Igår kom det in en gubbe och kallade mig för "flickan"
    na lilla vänen det är inget att bli sa uprörd över....dutti dutti dutti duuu
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-04 15:44:28 följande:
    Ja, känner igen det där. Det är sjukt irriterande eftersom jag är enormt kunnig inom mitt område. Jag kan berätta för en kund om någonting men de tror mig inte. Tills jag ber Tomme komma ut och säga exakt samma sak. Han förklarar skitdåligt och opedagogiskt plus att han inte har superbra "people skills". Men bara för att han är karl så  bara- oh jaha, jamen dåså då förstår jag! All smiles. Du är dutti dutti! *mumlar*...........kuksugerska...........*mumlar*
    ha ha ja det är jag en jävel pa du...
    skulle kunna lära dig hur man gjör om du vill
  • lokisse
    M C skrev 2010-02-04 15:46:25 följande:
    Nu är jag less. Ungarna har gjort nåt med PS3an. Nej, nummer två har. Kontrollen bara slutade fungera. Fulladdad, allt funkar när sladden är i. Blinkar helt hysteriskt när jag drar ur den. Stänger ner modulen och allting på handmockafjongen stängs ner. Vad FAN är det för fel?
    later skit skumt...
    är typ sendarn trasig??
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-04 15:53:09 följande:
    Men hur blir det porrfilmssug när kuken är stor och munnen liten? Riktat till den som intresserar sig.
    lär dig kontrollera dina kräkrefläxer!!!!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-04 15:53:09 följande:
    Men hur blir det porrfilmssug när kuken är stor och munnen liten? Riktat till den som intresserar sig.
    och tunga tunga tunga
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-02-04 15:56:55 följande:
    Tack, tack! Det har jag förstått. Men det verkar som om det som är skönast är näör den verkigen är i munnen och helst långt ner. Och det tycker jag är svårt, för läpparnas omkrets liksom inte räcker till. jag kan alltså inte gapa så stort som jag tycker skulle behövas. Iofs vet jag inte varför jag tar upp det här, för han verkar jättenöjd.
    jag har hört att ett par löständer kan hjälpa.. bara att ploppa ut sa har man plötsligt mer plats...
    jag menade att man tungar när den är i munnen....
  • lokisse
    Freddan skrev 2010-02-04 16:03:17 följande:
    Inte alls. Jag följer tråden noggrannt, men känner att jag inte kan tillföra så mycket i ämnet teknik vid kuksugning. Har väldigt begränsade erfarenheter av det, för att itne säga några alls.
    men men men .... du lär väll ha erfarenhet av att bli kuksugen???
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?