Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

PixL skrev 2009-11-28 17:56:34 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:54:02 följande: Ja, det är synd. Förra vintern gick det åt två overaller. Det känns ganska meningslöst att köpa dyra saker då. Men man kan ju undra vad folk tror när jag själv har en dyr, varm och bra märkesjacka och mitt barn har värsta loppoverallen.
    Hahah men du kan ju använda din i många många år om den är bra kvalitet och tidlöst snygg.!
    PixL skrev 2009-11-28 17:57:09 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:56:10 följande: Hahaha... 8kg!? Kan man få en så stor bebis?
    Ja det finns ju folk som fått såna monsterbebisar.

Jag vill ha en liten.
    PixL skrev 2009-11-28 18:00:59 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-28 17:57:52 följande: Stora bebisar brukar ju vara sötare än små. Men jag skulle inte heller vilja ha en jättestor.
    Jasså? Tycker du det på riktigt eller var Astrid stor så nu måste du tycka så?

Jag tycker mindre bebisar är sötare. Ser lite läskigt ut när man lägger två lika gamla bebisar på en filt och så är den ena typ 30% större.

Jag var ganska tjock men under 4kg iallafall. Min guddotter är som en liten michelingumma men jag älskar henne ändå.

Jaha nu är Erik här så jag drar. Trevlig lördag ni lönnfeta hippies

Jag är bakfull. Ska vara på jobbet om 2 timmar. Trevlig söndag, fuckers

Förresten: Hur många i denna tråd tycker illa om mig eller stör sig på mig, men vågar inte vara dryg här eftersom det är en sandlådetråd? Ärliga svar tack

PixL skrev 2009-11-28 18:18:09 följande:
    Ha det så trevligt! Vill gärna veta vem den där Erik är sedan samt om han gick att knulla med.
    Erik är lång och snygg men han har lite skägg så jag vill inte ligga med honom. Han äör min tentapluggsfyllekompis, och polarn som ser till att jag kommer tryggt hem eftersom jag brukar få för mig att ta långa nattliga promenader när jag är full.

Det var så vi träffades faktiskt, ganska kul grej tycker jag.
    En midsommar för några år sedan var vi ett gäng ute på en kompis sommarhus och så nångång där i natten gick jag iväg ut och gå utan att ha sagt åt nån. Lämnade plånbok, mobil och alla grejer kvar där. Sen kom jag fram till nån by där Erik också irrade runt i natten. Så vi snackade skit ett tag, sen bestämde vi att dra på efterfest till mina föräldrars hus ute vid havet, och vi hittade en taxi som tog oss dit. Det tog 1½ timme, blev dyrt som fan, men det fick mina föräldrar stå för när vi kom fram. Sen festade jag och Erik med min familj och mina kusiner hela midsommarhelgen.

Mina kompisar, som jag ringde följande dag, var asförbannade, de hade trott jag hade drunknat i havet, hahaha.
    PixL skrev 2009-11-29 12:47:18 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:34:34 följande: Slutsatsen jag drar av denna historia är att dina föräldrar är alldeles för snälla. Samt att du ju alltid kan be Erik att raka sig.
    Äh du hade väl gjort detsamma för Astrid om hon dök upp i en rtaxi utan plånbok

Erik vill knappast raka sig och det finns ingen sexuell kemi mellan oss. Han är mer som en brorsa eller kusin typ.
    PixL skrev 2009-11-29 12:58:01 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 12:53:07 följande: Jo, jag hade väl det. Hade ni kul igår då?
    Ja fast vi kom aldrig ut, vi satt i min soffa och kollade på inglourious basterds och åt ost och vin och somnade båda kring midnatt
    PixL skrev 2009-11-29 13:04:53 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 13:01:34 följande: Var den bra? Jag har två biobiljetter och funderar på att kolla på den.
    Den var sevärd men inte sååå bra som alla säger. Onödigt brutal.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?