Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 20:37:08 följande:
    Inte jag. Jag ser dig som typen som är kanske aningen dominant till vardags men privat vill bli nedbrottat och gärna kedjad.
    Oh, du är en bra människokännare.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:40:11 följande:

Jag har inte knullat på flera dagar.
    Inte jag heller.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:42:16 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:41:34 följande: Har ni någon att knulla med då?
    Ja, massor. Men jag har en livskris eller nåt så jag orkar inte ta tag i det. Går runt här osminkad och med rufsigt hår och är arg på hela världen. Mannen håller sig undan. Imorgon ska jag skärpa mig, tänkte jag.
  • dysleskikern

Jag funderar på att baka scones.

• dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:53:31 följande:

Ja, gör det. Det är i alla fall svårt att misslyckas med. Jag bakade hallongrottor förut och de blev så dåliga att jag för tillfället inte känner för att baka mer i resten av mitt liv.
    Upp på hästen igen, baka några goda kakor till mig! Jag kan inte baka kakor. Det blir alltid nåt fel.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:56:19 följande:

Vet ni vad! Jag är grym på att baka och göra mat! Sen när jag bor i Mariohns källare i Lund så kan jag organisera matlagningskurser åt er ni hopplösa kvinnor, så att ni ska lära er göra god mat som ni kan förföra era skäggiga män med.
    Jag är bra på att laga mat men usel på att baka, det kan du gärna få lära mig.
  • dysleskikern

Floriano Lutrell skrev 2009-12-03 20:59:21 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:56:19 följande: Min man har skägg och gillar kakor.
    Min man gillar inte kakor. Inte tårta heller.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 21:11:09 följande:

Jag är ingen bitch, jag är en fin dam.
    Gud vad besviken jag blir.
  • dysleskikern

Hur skadad är man inte om man är sugen på scones och väljer att starta trådar om scones på FL istället för att baka dem.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?