• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Seytan skrev 2009-11-23 19:08:39 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-23 19:03:18 följande:
    Precis. Antagligen hängde hon rosslande över tangentbordet och hann precis trycka "avregistrera" innan hon drog sitt sista andetag...
    Jag tror att hon precis hann trycka avregga innan hon drog till maldiverna med en snygg och snäll miljardär.
  • M C

*uppdaterar TS med en dikt till döingen*

• M C

*lägger blommor och gråter vackert*

• M C
    lokisse skrev 2009-11-23 22:48:57 följande:
    kan man grata vackert?? jag ser altid ut som om jag är panikalergisk eller har blivigt mulad med iskocka...
    Ja, det är när man låter en tår sakta trilla ner för kinden - som när man tittar på ett vackert bröllop eller en känd människas begravning och liksom bara känner sådär lagom mycket för det som hänt.

Det du beskriver är fulgråt - gör sig inte alls i TV. Sluta genast.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-11-24 17:26:47 följande:
    Hav förtröstan min vän, så lätt blir man inte av med ett troll.
  • M C
    dysleskikern skrev 2009-11-23 22:59:44 följande:
    Jag gråter vackert. Små gnistrande tårar som sitter som smälta snöflingor i mina långa ögonfransar innan de elegant trillar ner för kinden utan att dra med sig mascara eller annat.
    Ohoooo, så vackert! *låter en glänsande tår sakta lämna ögat och lägga sig som en diamant på kinden*
  • M C
    Jazza skrev 2009-11-24 13:16:53 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-24 13:14:23 följande:
    Såhär fräscht: När man är gravid så sitter moderkakan fast i livmoderväggen, Från den går navelsträngen till bebisen, så den får näring. När man föder kommer ju allt ut, kakan lossnar och lämnar efter sig ett sår på livmoderväggen... det såret blöder först och sen vätskar det sig.... Fina grejer.... Jag var på efterkontroll igår, och murran fick MVG... hon gav mig en spegel, jävla BM-häxan... blir inga tacos på fredagsmyset härhemma på ett tag
    *fniss*
    Du glömde att berätta om BINDORNA.

Att försöka med allways nattjättebinda med vingar på avslaget är som att stoppa niagara med en tops.
    Man har BINDOR som går från midja till midja och den jävla båten blör man igenom på en timme - max.
    Man går som att man har en tandemcykel uppkörd i muttan, med tillhörande gitarrgnekare baktill. Sitta gör man under stånk och stön eftersom nån jävel lekt visp i underlivet, sen rör man inte på sig någonsin för man ammar tills ryggen värker och soffan är RÖDFLÄCKIG.
    Men man blir bra på Befallningar!
  • M C
    PixL skrev 2009-11-24 15:50:04 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-24 14:59:53 följande:
    Bebisar är jobbiga. De blir roliga först runt året.
    Bäbisar är roliga. De blir jobbiga först runt året.
  • M C
    PixL skrev 2009-11-24 14:27:51 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-24 13:41:28 följande:
    Ja, faktiskt. Den drar ihop sig när bebisen tuttar och rör man på sig samt äter rätt ser man ganska snabbt normal ut igen. Gäller även underlivet.
    Sammandragningar gör ont de med.
  • M C
    lokisse skrev 2009-11-24 19:30:56 följande:
    *snorar och är rödflammig och hypervenilerar*
    *blundar och la-la-la:ar*

GRÅT VACKERT människa!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?