Inlägg från: Centurion |Visa alla inlägg
  • Centurion

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 22:24:20 följande:
    Men när man väl blir vän med dem så är det för livet, och man behöver oftast inte vara rädd att de ska vilja knulla en Blandat är bäst. De flesta av mina vänner är tjejer, men flera killar också. Killkompisar är dock sådana som oftast är i mitt liv en mer begränsad tid, kanske några år eller så, mina äldsta vänner är tjejer jag träffat i sandlådan som är som systrar för mig.
    Så är det för mig också men dessa vänner känner mig. Ur ett perspektiv där man seglar in och ska bilda en ny grupp så blir det killar
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Centurion
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 22:25:56 följande:
    haha men fan va bittra ni är då! Är ni själva så bitchiga? Jag är kompis med alla, alla gillar mig
    As if...
  • Centurion
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:31:50 följande:
    Ska jag köpa en tomtedräkt åt sonen och ha på honom den på torsdag då det kommer hit en fotograf för att ta bilder, eller bara finkläder så som denna utstyrsel (som han nu ska ha växt i):
    Tomtedräkt är för mesar
  • Centurion
    jungfu skrev 2009-12-06 22:34:53 följande:
    Vad ska bilderna vara till? Jag röstar HELT KLART på tomtedräkt. Never goes out of fashion
    Hehe jag tycker att man tar det man vill helt enkelt
  • Centurion
    jungfu skrev 2009-12-06 22:35:21 följande:
    *nyper i armen och river i ansiktet*
    Hehe jag tror att man helt klart skulle ha fördelar i ett killag, spontant så är det lättare att ta sig in i gruppen..
  • Centurion
    jungfu skrev 2009-12-06 22:41:07 följande:
    Sängvägen, menar du? *nickar instämmande*
    Nej fyfan, kolla hur de ser ut i år *ryser*

Inställsamhet kommer man långt med
  • Centurion
    Centurion skrev 2009-12-06 22:43:09 följande:
    Nej fyfan, kolla hur de ser ut i år *ryser*Inställsamhet kommer man långt med
    De jävlarna kanske har baktankar men då kommer de inte långt här, jag är trogen mitt lilla lamm
  • Centurion
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 22:49:16 följande:
    Nej det är underbart.Sex är underbart.Kärlek är underbart. Livet är underbart.Godnatt
    D7u har glömt att gratulera mig på min 853:e födelsedag {#lang_emotions_yell}
  • Centurion
    jungfu skrev 2009-12-06 22:50:09 följande:
    Pratar ni om några speciella snubbar eller bara killag i största allmänhet? Jag tycker såhär: har dom bara snopp så funkar det att ligga. ingen idé att krångla till det. förr eller senare gör det nån nytta.
    Robinson pratade vi om haha och nej funkar inte att ligga
  • Centurion
    jungfu skrev 2009-12-06 22:54:28 följande:
    Hmmm... kanske med teamet iaf? Gårdinger tex? Jag tror ligglös=lottlös även om det "bara" är robinson
    Haha tror du det? Uuuä fyfasen, skulle aldrig fungera -är nog för kräsen för det
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?