Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2009-11-24 18:58:36 följande:
    *fniss*Du glömde att berätta om BINDORNA.Att försöka med allways nattjättebinda med vingar på avslaget är som att stoppa niagara med en tops.Man har BINDOR som går från midja till midja och den jävla båten blör man igenom på en timme - max.Man går som att man har en tandemcykel uppkörd i muttan, med tillhörande gitarrgnekare baktill. Sitta gör man under stånk och stön eftersom nån jävel lekt visp i underlivet, sen rör man inte på sig någonsin för man ammar tills ryggen värker och soffan är RÖDFLÄCKIG. Men man blir bra på Befallningar!
    oh ja! man har bindor som man kunat stoppa översvämningar med...
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-24 18:53:50 följande:
    Ohoooo, så vackert! *låter en glänsande tår sakta lämna ögat och lägga sig som en diamant på kinden*
    *snorar och är rödflammig och hypervenilerar*
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 12:23:16 följande:
    Tja, den är snart här och då vill jag vara förberedd.Jag ser det som att det är krig.Man måste vara väl förberedd på allt som kan hända, det är många långa dagar med inga affärer öppna. Dessutom kommer det folk och tomtar.Sen förväntar sig barn att tomjäveln kommer med presenter, det är bra om även det finns på plats.Avslutningsvis är det mörkt och jag gillar glittriga ljusa saker. De kommer upp oavsett om det ska fajtas en jul eller inte.
    hum later som jul i mumindalen.... granen heter den eller???? den läses flitigt i stället för julevangelie här hemma.
  • lokisse
    JAG är BÄST skrev 2009-11-25 13:30:52 följande:
    Nu får jag det riktigt jobbigt här, M C har också bytt bild tänk lite på mig va som är lite seg Å, Floriano har gått blivit tomte dessutom Har ni inget vett i det här tråden??"surar så inåt helvete nu"
    var det inte alltid en tomte??
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 14:27:46 följande:
    Jo, och ni andra borde följa oss som föregår med gott exempel. Det är jul snart. Bring it on! Fram med Julavatarerna!
    vet du inte att man väntar till första advent med sadana spektakel??
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 14:52:34 följande:
    Här bestämmer vi själva. Anarki!
    kan du inte vara lite hänsynsfull när det gjäller nagot sa viktigt som att man inte "jul" pyntar före försrta advent???
  • lokisse
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 15:19:37 följande:
    Nej.
    da kommer jag nog börja fullipa igen....
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 15:27:52 följande:
    Julevangeliet? Vad är det?Är det Kalle?
    nä du vet dom som inte fick tag i hotell rum och fick föda barn i stallet grejen. ganska wt snacka om dalig planering..
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 15:30:05 följande:
    Nej.Man pyntar när man har lust - advent är för de som tror att jesus gick på vatten.
    mhä känner redan hur jag börjar bli snorig och blöt i ögonen när jag tänker pa saken... jag kommer att fulböla flera timmar
  • lokisse
    M C skrev 2009-11-25 15:41:03 följande:
    Floriano Lutrell skrev 2009-11-25 15:35:29 följande: Eller slug...Vem minns förra årets affär?ALLA minns den här!
    men vill man det???
    hon var ju knappast "madona"...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?