Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2010-02-17 16:59:47 följande:
    Mmm... det är ju många som gör det. Jag gillar mer att köpa saker på auktion och sådant. Om inte grejer är minst 100 år gamla är de inget att ha
    Vi är inte alls likadana inom detta område kan jag säga

Jag kan gilla att traska rundor bland gamla möbler & saker men det är inget som passar i min inredning.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 17:02:28 följande:
    Kan du inte lägga upp kort på facebook? Skulle vara kul att se hur du har det hemma.
    Fast hemma ser det inte ut så som jag vill

Det kommer se ut som jag vill framöver...typ....nångång
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 17:04:17 följande:
    Nej... Jag är nog lite tråkig när det gäller sådant. Lite gammaldags kanske. Men jag har en Ikea-lampa och ett ett Ikea-bord. Men bordet ska jag ge bort eller släng när vi flyttar. Det är hemskt dåligt. Lampan däremot är cool.
    Det är väl inte tråkigt! Det är ju snarare grymt personligt. Bara för att jag själv inte har den stilen så innebär det inte att jag tycker det är fult. Tycker det är döcoolt att komma hem till någon som har den gamla stilen & lyckats med en sådan inredning. Varmt & ombonat är det i regel.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-17 17:07:04 följande:
    Du och jag kompis! Du känner mig.
    Sedär! Jag visste det!

Tror vi är ganska lika när det gäller inredningsbiten.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-02-17 17:18:18 följande:
    Måste gå.Puss och kram.
    Kramkram
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Skriver vi 623 inlägg om dagen nu fram tills trådending så klarar vi det.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-02-17 17:30:40 följande:
    Har du tittat på min inredningsblogg (som är sorgligt eftersatt nu men där finns bilder på hur jag har det iallafall) nån gång? Mitt e-namn med fru framför. I ett ord. Googla.Jag vet att 2time och jag tycker ungefär lika (fast hon gillar hus och jag lutar mer åt wow-faktorn) och det verkar som att du är på samma plan.Kan tipsa om taket, gjorde all skillnad i hela världen. Jag gillar rött/lila, det piggar upp väldigt mycket.
    Din blogg har jag sett & gillar din stil. Mycket.

En vägg med en blomma fanns eller hur?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

2:an - vad gillar du för musik? Klädstil?

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-17 17:44:21 följande:
    Uteslutande soul och r n b. Lite singer/singwriter också. Sen finns en plats i mitt hjärta för rock klassiker, Def Leppard, Bruce Springsteen Eagles mm Jag har lite tjejig stil. Som bas mycket jeans och sneakers. Till det har jag helst än topp eller kofta med puffärm . Nån volang kan smita in här och där. Stor sportig klocka och enkla men dyra smycken. 
    Jeans!! Me löööööööööve!! Mina jeans är min stora kärlek.

Struntar blankt i märke, köper det jag gillar oavsett etikett bak på kläderna. Har ingen tjejig stil, enkel stil snarare. Klocka är åt det stora hållet - inte tjejig alls. Smycken använder jag när det behövs till outfiten samt jag känner för det - dock inte dyra
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

God kväll!

Nu säger ni att ni har saknat mig era fån annars blir jag arg

Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?