Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-16 10:03:48 följande:
    Panki, det låter mistänkt som meningit. *hetsar upp mig*  Nu ringer du sjukvårdsupplysningen. *bestämmer* 08-320 100
    De har misstänkt det på mig en gång tidigare & då kollade de bla om jag kunde sätta hakan mot bröstet. Det kan jag nu med!! Jag har inte hjärninneinflammation. *bestämmer*

Har inte feber. Tror jag...nej, det har jag INTE!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-16 10:12:18 följande:
    Idag skall jag gå  till doktorn (efter långt hetsande från somliga) så om jag går, kan du också gå... Om du vill kan du tom komma hit och gå med mig till Sävelångens familjeläkare och BVC? Dr Dag är väldigt rar... *rädd*
    Jag låter det gå nån dag till, det är säkert bara trötthet.

Så du ska iväg idag? *kramar om & håller handen*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

*missar allt på FB, muttrar*

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Följande stör jag mig på: IRL är det så att jag lyssnar & bryr mig om andra. MEN när jag är kass eller mår dåligt vill ingen lyssna, får DÅ kan det ju BLI jobbigt. Starka Pancacan kan väl INTE ha dåliga dagar?? Istället låter de bli att fråga. Det är först den dagen jag är sängliggande eller hamnar på sjukan som reaktionerna kommer...men men...var du sjuk? Nähä?!?!

Därför är det så skönt för mig att jag hittat normalt funtade personer i cyber som jag omvandlat till IRL vänner. Annars hade jag blivit knäpp.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-16 10:38:41 följande:
    Inte en helt lätt fråga att svara på. Finns så mycket som är makalöst sexigt. Men en grej är väl en kvinna som har mycket självsäkerthet och vågar förföra med mycket finess. Mer konkret är annars "kvinnliga" underkläder som har mycket stil jävligt sexiga.  Som motpol kan sägas att alla underkläder i röda toner och nyaser går bort.
    Tack för svar.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-16 10:39:48 följande:
    Morr.... Här är det nästan så att (en "kompis" speciellt) som nästan blir glad om jag inte mår bra, för hon tycker att jag är för positiv.... Hon har sagt flera ggr: "Jaa, men nii som haaar det sååå perfekt" som om jag skulle fejka, typ, haha.... RMI är nyckeln till lycka, men hon vägrar inse det.....och nu handlade ditt inlägg plötsligt om mig, förlåt....En fara är att försöka vara stark alltid, man måste få ha människor runt sig där man kan klaga, gnälla och må dåligt- där hämtar man energi, så länge personerna kan motta på rätt sätt... eru med på hur jag menar?
    Är med på hur du menar & faktum är att jag har hittat den personen som jag kan ventilera ALLT med. Som ger mig enormt mycket energi tillbaka & det har jag behövt den sista tiden. Så visst finns det personer runt mig som jag kan vända mig till men i jämförelse med alla de som använder mig som mur så är de få. Men desto mer uppskattar jag dem.

Idag är bara en crapy dag.

Ni betyder oerhört mycket för mig mina söta små pussgurkor
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-16 10:43:17 följande:
    När jag skrev på fb att jag krockat i vintras, var det två (2!) som ringde och frågade hur jag mådde. Det var mina bästa kompisar och det tog bara 2-3 dagar innan de ringde
    Precis sådant jag menar! *skitirriterad*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Zimlis skrev 2010-02-16 10:36:06 följande:
    Åhhhh va irriterande sådant är ALLA kan faktiskt ha dåliga dagar och det behöver inte bli jobbigt för att man bryr sej
    Tror det handlar om att många går runt i sin bubbla & när verkligheten kommer inpå dem, i olika former, blir det jobbigt.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-16 10:47:48 följande:
    Du är värd att man bryr sig om dig
    *hånglar med*

Om du vill kan jag sms:a sen när du är hos el doctor. Kan säkert hitta något roligt sms
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-16 10:49:02 följande:
    Det var två som orkade bry sig om mina smycken, då lade jag ändå ut länken flera gånger. Dessa två var Panki och kissen, så jag har reserverat de bästa platserna runt bordet och soffan åt dem i maj.

Chokladtårta med!!
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?