Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

Inget skrivande om mat nu tack. Sitter med värsta kväljningarna här & läser jag om en enda maträtt kommer jag kräka.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-15 20:11:15 följande:
    Panki, det låter inte bra. Hjärnhinneinflammation? *orolig*
    Trötthet kanske? Vi gissar på det nu va....
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-15 20:13:57 följande:
    Jag vet inte......jag är hypokondriker. Och nu överdriver jag inte. Jag skulle ha googlat det, kännt igen tusen symptom och åkt till akuten.
    TIllhör den skaran som försöker slå sjukdomar ifrån mig, sen kan jag vara orolig & nojig inombords. Gick till läkare sist när en kollega letade fram telenr till mig & beordrade mig att ringa & beställa tid.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-15 20:18:29 följande:
    och det var ett Nej? Du har alltså inte smakat, men gillar det inte?
    Har inte smalat nej. Om jag ska välja mellan att kräka & låta bli att smaka....då låter jag bli att smaka.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-02-15 20:19:27 följande:
    Det är bra. Jag är galen. Och inte på ett bra sätt. Men se upp för farliga symptom. Ta hand om dig, vem ska annars äta chokladtårtan i maj?
    Det är säkert ingen fara....jag är nog bara trött eller nått.

Chokladtårtan är min!!
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-15 20:21:37 följande:
    Men gud, och resten rullas ihop till en liten boll, stoppas innanför bikinin och ser ut som en liten, sticksig snopp... Blääää *Hoppas inte pannkelånkeslinkeslånken läste detta, då kräks hon garanterat*
    Läste.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Tror jag ska försöka lägga mig i ett bad nu. Ses kanske senare.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

*Håller på att läsa ikapp*

Ang rakning: var & en gör precis som de själva vill. Räcker det inte med det? Jag rakar (inte helrakat) men det görs för min egna del, vad jag själv mår bra av. har lite hårfobi men anser att alla får göra som de själva mår bäst av.

Sen håller jag faktiskt med Mesen, att dra liknelsen med en ung flickas kön & en vuxen kvinnas - inte samma.

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-02-15 21:40:59 följande:
    Jag håller också med (helvete, vad seriöst) det är lika korkat som att säga att alla män som gillar analsex är homosexuella... av flera anledningar ett korkat påstående
    Mhm...det är faktiskt ett korkat påstånde gällande analsex.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-15 22:32:34 följande:
    Av ren nyfikenhet, hur kommer det sig att vissa saker är så mycket mer känsliga än andra? Trodde det var högt i tak i den här tråden.
    Anser att det är högt i tak men sen finns det väl alltid saker som gör att även vi reagerar på olika sätt. Vi är ju alla olika individer & tycker inte samma. Har man hört ett påstående tillräckligt många gånger händer det att man biter ifrån.

Jag gör det ivf.
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?