Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-21 21:54:33 följande:
    Jag har "pimpat" min telefon, så nu får jag inte sätta på den på 24 timmar. Kollar i morgon. Jag ska vabba imorgon, hoppas att ni tänker vara här då. Annars måste jag nog busringa. Eller nåt.
    Jag kommer nog vara inne, lite, E är på förskolan, så då finns lite mer tid
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-21 21:57:32 följande:
    Fick ett par kallsupar men jag överlevde. Har du tvättat dig ännu?
    Njae... jag gned av mig mot en soffkudde, bara.....
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-21 21:58:41 följande:
    Lite? Pffffft..................right, junkie.
    Hmm...

Såg du vad du själv skrev?
    2timearound skrev 2010-02-21 21:54:33 följande:
     Jag ska vabba imorgon, hoppas att ni tänker vara här då. Annars måste jag nog busringa. Eller nåt.
  • Jazza
    Freddan skrev 2010-02-21 22:01:51 följande:
    Grymt bra tips. Min fru har en väninna som har en dotter som jag är så impad av. Gnäller aldrig, sover när hon ska sova, man behöver inte dämpa när barnet sover. SÅ vill jag ha det. Och jag inbillar mig att receptet är dels det du skriver och sen framförallt att inte dalta med ungen till förbannelse. Fast vad vet jag, har trots allt bara drygt 30 timmars efarenhet än så länge.
    Japp, mina barn har sömnfostrats stenhårt Nej, men så har vi gjort, med båda tjejerna, S sover nu 19-07:30 (med avbrott enbart för mat) och E mellan ca 20-07:30
    Jag tror att det är en kombination, det har varit viktigt för oss, med sömnrutiner och att de skall sova i egna sängar (nu kommer E in till oss, på natten, men hon somnar alltid i sitt rum) men alla barn är hemskt olika, så man vet inte, men det skadar ju inte att ha en plan.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-21 22:01:32 följande:
    Öh?Eftersom engelska kan vara lite svårt att förstå så ska jag skriva ut det åt dig.Lite? Pfffft...............ok, din internetknarkare.(underförstått: jag tror dig inte en sekund, du kommer vara här hela dagen)
    Du briljerar fan inte, du.... Mitt inlägg om ditt inlägg sa bara att du inte skall kasta snus i mushus!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-21 22:07:37 följande:
    Jag har klistrat på ett repskydd. Inte så kul som man kanske trodde efter mitt inlägg....... Men erkänn att du satt där och undrade om den var glittrig och rosa eller om det hängde saker från den?
    Jag tänkte snarare på ngn cool app....
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-21 22:01:26 följande:
    Lovar du tvätta den innan du får besök?
    Jag HAR ju lovat...
  • Jazza

Nu skall jag fan gå och lägga mig.... Elsa gnyr som fan, tror hon är på g att bli sjuk...
    Åh, måste berätta vad hon sa när jag la henne:
    Jag: Jag älskar dig mer än du kan fatta
    Hon: Jag fattar, mamma, detta är stor kärlek

Så jävla fin, va!!

• Jazza
    Freddan skrev 2010-02-21 22:11:44 följande:
    Utmärkt. Då bestämmer vi här och nu att jag konsulterar med dig angående sömnuppfostran på regelbunden basis. Behöver vi dksutera ngn form av arvode?
    Ja, det behöver vi, definitivt göra.... Jag skall fundera på saken, har du ngt förslag vi kan utgå ifrån när vi förhandlar?
  • Jazza

Heja Sverige och heja Knullmesen!

Själv är jag magsjuk och hemma med E, som är megaförkyld...

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?