Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-11 11:28:00 följande:
    Varför skriver ni inget?
    Hinner inte alltid. Vad är din ursäkt?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 12:57:29 följande:
    Damerna först?
    Mesigt.

Du Freddan - har du ett klassiskt manligt tänkande? Att du ser inte mellan raderna utan att allt måste sägas klart & tydligt?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 13:46:01 följande:
    Är det manligt att inte kunna läsa mellan raderna? Jag skulle vilja påstå att jag kan läsa mellan raderna. Men jag verkar ha fel. Kan hända den bäste.
    Vill inte säga ett rungande JA eller NEJ på den frågan. Undrade bara hur du var. Om du lyssnar bäst när en kvinna är rak eller när hon svävar runt lite i samtalet.

Hm...är det begripligt det jag skriver? *funderar*
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 14:02:59 följande:
    Halvbegripligt. Men jag gillar om man är rak och tydlig. Att sväva på målet är liksom så onödigt på ngt sätt.
    Jag tror jag har både ett manligt & kvinnligt tänkade. Kan vara totalt nollad ibland när det gäller att läsa mellan raderna & ibland är jag ett geni.

Tycker du om djupa diskussioner?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 14:23:29 följande:
    Som blivande pappa eller partner gör du klokt i att vila så mycket som möjligt innan förlossningen.-Ni som varit med förr, varför är det så klokt?
    Har inte varit med förr men mitt sunda förnuft säger mig att det blir en liiiiiiiiiiiten omställning i ens liv. Sömnlösa nätter kan göra att man möjligen behöver ha varit utvilad innan. Men vad vet jag{#lang_emotions_dreamer}
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 14:28:14 följande:
    Känslomässigt djupa - inte särskilt såvida det inte gäller mig självPolitiskt djupa - efter en flaska vin jaFilosofiskt djupa - då och då
    Känslomässigt djupa - japp, helst inte gällande mig själv.

Politiskt djupa - helst inte.

Filosofiskt djupa - med rätt person så kan jag ha sådana.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 14:35:18 följande:
    Men det är ju utmärkt, då skulle du och jag kunna ägna timmar åt mitt känsloliv.
    Efter 3 timmars samtal börjar jag debitera.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 15:07:36 följande:
    Nu överskattar du dig själv. Men du skulle alldeles säkert vara en intressant person att diskutera med.
    Du förolämpade mig nu
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 15:11:14 följande:
    Eftersom det bara var en rad du skrev så kan jag omöjligen läsa mellan raderna, så berätta gärna i klartext hur jag förolämpade dig.
    Att jag överskattade mig själv. Det gör jag aldrig. Sen är jag intressant att prata med...om jag anser att den jag pratar med är värd att prata med. Kan vara selektiv. Att prata med idioter ger mig inget.

Sen förolämpade du givetvis inte mig. Min förra replik stavas: IRONI + smiley.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-02-11 15:17:32 följande:
    Vad kallas det när jag förstår din ironi, men väljer att spinna vidare på din ironi som om det inte vore ironi?
    Lurenderi.
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?