Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-23 01:13:53 följande:
    Jag vill veta en sak! Hurdana är ni i verkligheten? Som personer liksom. Pratar ni högt och mycket/tyst och lite? Gestikulerar? Drar grova skämt? Pryda? Flickiga/pojkflickiga? Klädsel? SÄG.
    Pratar relativt mycket, troligen rätt högt med. Dock är det så att när jag träffar nya personer är det inte alls så, då är jag avvaktande och försöker bilda mig en uppfattning om personen ifråga. Då är jag inte den som hörs tokmycket.

Gestikulerar...nja....har svårt för att vara still när jag pratar, men i regel är det tex så att jag snurrar en penna mellan fingrarna eller sitter och "vickar" ena foten.

Drar grova skämt: jo för fan...eller snarare får jag mycket att antyda/anspela på något sexuellt.

Pryd: kan jag vara ja. Beror på situation.

Mer pojkflickig ärn flickigflickig ivf.

Klädsel: sammanfattas med ett ord - JEANS.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 01:41:31 följande:
    Pojkflickig och jeans stämde inte riktigt med bilden i mitt huvud, intressant! Vilka fördomar man får av ett par röda läppar.
    Haha...japp, så är det. Men röda läppar förekommer, trots att jag är pojkflickig och har en neverendinglovestory med jeans
  • SimplyTheBest
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-23 01:45:03 följande:
    Ja eller hur Hörrö pannkakis vart har mandi tagit vägen, visst hängde du i slamptrådarna förr?
    Jodå, jag var där

Hon kikar nog in då och då tror jag.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 01:54:43 följande:
    Kan ju svara själv också. Jag är en social kameleont, anpassar mig jättemycket efter umgänget. Det är en fördel för det mesta men ibland kan jag inte riktigt styra över det själv och det är lite skrämmande. Men "på riktigt" bland vänner så är jag nog ganska normalt pratsam, utom när jag blir upprörd eller exalterad över något. Gestikulerar väldigt mycket. Jag är inte den som drar de värsta skämten men anspelar mycket på sex, gärna på ett diskret sätt så att bara folk med lika snuskig hjärna som jag uppfattar det och blir förvirrade över om jag verkligen menade samma som de tänker. Jag är väldigt feminin av mig i allmänhet men gillar att bryta av det med en kontrast i form av en svordom eller ett könsord ibland. Klär mig gärna i kjolar och klänningar och högklackat. Är svag för hattar, som jag har massor av men sällan vågar använda.
    Säger ju det - hade gillat dig irl
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 01:59:48 följande:
    Detsamma, definitivt. Kalla mig galen men jag ska faktiskt diska nu. Det blev glömt innan i julklappskaoset och jag vill inte vakna till en smutsig disk.
    Jag ska sova. Förhoppningsvis.

Nattinatti
  • SimplyTheBest

Tycker det var jättekul att läsa om alla. Att få en "bild" av vilka vi är. Sketakul

• SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 12:02:35 följande:
    Okej. Jag ser dig som väldigt socialt kompetent och behaglig till ditt sätt. Du är ytterst medveten om hur du framstår i olika situationer, kanske lite för mycket så att du är rädd att du ska verka konstlad (men det gör du inte). Du luktar gott, har jag för mig. Föreställer mig att du gärna bär smycken men då inte för pråliga utan mer diskreta men vackra. Du är en sån person (som jag stör mig lite på, haha) som lyckas ha fräscha snittblommor stående hemma orimligt ofta. Haha, där fick du lite hittepå i julklapp.
    Gör mig, gör mig, gör mig
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 12:16:37 följande:
    Åh men det är svårt nu när jag har fått min bild lite motsagd. Har föreställt mig att du är lång och väldigt kvinnlig, och har en lite hes röst och ett lågt, sexigt skratt. Långt vågigt hår, välsminkad, glamorös. Ähum, detta är nog mer av en porrfantasi som jag har byggt upp kring de berömda läpparna
    Hihi....jag är lång iofs och kvinnlig i kroppen s.a.s. Min klädstil är som jag sa främst jeans och sen har jag diverse olika toppar, tunikor, skjortor osv till det. Min sminkning är i regel ganska diskret men brukar har röda läppar (så det stämmer med min avatar). Är inte långhårig men heller inte korthårig, ett mellanting med andra ord .

Det där med rösten, nja..om jag säger såhär: är skåning och därmed säger det allt
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 12:27:39 följande:
    Hahaha. Tycker det låter som om du har en jättefin stil, om än inte så porrig som i mitt huvud.
    Nej, är nog inte så porrig
  • SimplyTheBest
    siamusen skrev 2009-12-23 15:02:47 följande:
    Kära Vänner! VIKTIG INFO!Den store profeten HonSomHarEnLångStörigNicklas sitter i exil i en snödriva och fryser. Skulle dock hâlsa och önska er alla en riktigt God Jul Så:God Jul and all the best Från er lilla Exil-Profet
    Åh, hälsa henne en riktigt härligt God Jul från mig med då Framför även att hon är saknad.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?