Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Hörrni om man vet att en aktiv pedofil antastar loss har man ingen laglig skyldighet att anmäla det då?

• Mariohn

M C skrev 2009-12-04 09:10:09 följande:

Jag har några fina ex: Vi har han som ringde och bombhotade. Fullmåne. Hon som babblade om folk som hon "såg". Många många män som runkade i telefonen. Min favvo: han som ville att jag skulle fixa hans räkning till hobbex kl 2 på natten.
    Detta med att runka i luren är spännande. När jag jobbade på neurologen ringde samma karl varje natt och ruskade tuppen som en galning. Vad fan liksom. Neurologen :´)
  • Mariohn

M C skrev 2009-12-04 09:12:44 följande:

Jo, man är faktiskt skyldig att anmäla brott av vissa kategorier. Är det måhända sådana som faller under allmänt åtal? *rycker på axlarna* Vet inte. Alla inom offentliga sektorn har anmälningsplikt så jag har inga undanflykter. Men huir det är för privatpersoner får du väl fråga... anof? Men starta en tråd vettja. Det finns många lagkunniga här. Sålla lite bland alla arga mammor så brukar en eller två vettiga komma.
    Jag är livrädd för anof.
  • Mariohn

M C skrev 2009-12-04 09:15:52 följande:

Faaan va folk är lustiga! Jag har tom stött på en kvinna som onanerade i luren. Det är jag nästan unik med att ha råkat ut för. De är liksom lite mer sansade kvinnfölket.
    Det var jag. Förlåt
  • Mariohn

M C skrev 2009-12-04 09:24:16 följande:

Nej, PISK ska du ha! Men gör det något att alla inom hörhåll fick lyssna med?
    Nej alla på mitt kontor satt ju och tittade på så vad gör det om några till hörde
  • Mariohn
    2timearound skrev 2009-12-04 09:34:36 följande:
    Är det därför man inte kan citera dig...Jag har INGET att säga. INGET!!
  • Mariohn

Polisen är så auktoritär i Sverige. För några veckor sedan när jag var ute och promenerade gick jag och fixade till min elpistol som hade hängt sig. En polisbil stannar och följande konversation äger rum

"Vad är det du har i handen"

"En elpistol eftersom ni är lite underbemannade och inte kan rädda mig när jag blir kidnappad"

"Den får du inte lov att ha, för den klassas som vapen"

"Jag vet det är det som är meningen"

"Vi får ta med oss den och ta dina uppgifter. Har du legetimation på dig"

"Nej jag motionerar och ni får inte ta mina saker. Nu går jag"

*jag gick, polisen hade båtmössa*

• Mariohn

mor 73 skrev 2009-12-04 09:51:16 följande:

Jag tycker om poliser!
    Jag också.
  • Mariohn

mor 73 skrev 2009-12-04 09:52:59 följande:

Tur för dig, för jag tycker inte om folk som inte tycker som jag!
    Det gör jag!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?