Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-17 17:15:09 följande:
     Oouff......fixa fixa! inget jävla björk bara.
    Nope, vitt blir det... heeela huset Just nu har vi vitt i vardagsrummet, men vi har målat på tapeten.... sen gjorde jag en mathörna med röda pricar i olika storlekar på väggen, för vi har ett gammalt, vitt matbord, så klädde jag om stolarna röda... Det är fint, men extremt snävt, vad gäller olika, roliga dukningar osv.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    M C skrev 2010-02-17 17:18:08 följande:
    Jag blir sugen på att komma till dig istället. Är fan inredningsjunkie.Appropå det: tror ni inte vin vs citodon-tråden blev bortplockad? "Vi vill itne att droger ska framställas i positiv dager bla bla bla".
    Kom hit och gå loss, vettja!
    Allvarligt, hahaha, de är så loss...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-17 17:19:14 följande:
    Låter kul. Älskar prickar! kan du inte måla vitt igen och använda vinylstickers? Då kan du variera ofta.
    Shit, jag var helt säker på att du skulle rådissa det
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-17 17:21:49 följande:
    Vaffödådå?
    För att du tycker att jag har så trashig smak, jämt
  • Jazza

Vi panikköpte en servis på Maxi (!) som är svart-vit i ett lite större blommönster. den trivs vi skitbra med och kommer fortsätta ha som vardagsporslin. Ingen jävel känner igen den, utan alla frågar var vi köpt den fina servisen sånt gillar jag!

Har även en asgammal, ärvd från min farmor, med miljarder delar, som garanterat är värd massa cash... Inte min påse.

• Jazza

M C skrev 2010-02-17 17:30:40 följande:
    Har du tittat på min inredningsblogg (som är sorgligt eftersatt nu men där finns bilder på hur jag har det iallafall) nån gång? Mitt e-namn med fru framför. I ett ord. Googla.Jag vet att 2time och jag tycker ungefär lika (fast hon gillar hus och jag lutar mer åt wow-faktorn) och det verkar som att du är på samma plan.Kan tipsa om taket, gjorde all skillnad i hela världen. Jag gillar rött/lila, det piggar upp väldigt mycket.
    Jag hittade renoveringsbilder och på hallen (som var superfin) men inga fler
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-02-17 17:36:25 följande:
    Dessa här är jättefina till barnrum. Eller annat ställe. Jag har massor av länkar, såg till om du vill ha någon typ av inspiration. www.urbis.dk/group.asp?group=150
    Jättesöta Tack, klart jag kommer göra
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-02-17 17:38:57 följande:
    2:an - vad gillar du för musik? Klädstil?
    *knör ner mig djupt i soffan och väntar*

på: "Äh, jag lyssnar på allt, utom det mest extrema, faktiskt.... Men Aqua går alltid hem Kläder... tjaa, Ralph Lauren mest, faktiskt, om man inte skall ha en handduk runt sig, för då slår Lexington inte fel, HAHAHhahahaAHHAHA *hysteriskt* "
  • Jazza

MC: Kräääks... OMG

• Jazza
    2timearound skrev 2010-02-17 17:45:20 följande:
    Fuck off, biatch!
    Hihi
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?