Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-23 00:39:16 följande:
    Folk som tycker om mig IRL brukar det generellt vara ganska många fel på, det kanske stämmer på nätet också.
    Vilka fel då?
  • SimplyTheBest

Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 00:41:33 följande:

Har du tagit knark?
    Nej, aldrig.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 00:42:01 följande:
    Typ känslomässigt rubbade, misfits, neurotiker.
    Uj, jag vet inte. Egentligen skulle någon som känner mig svara på det

Men jag tycker om dig ivf. Du är en av dem som jag anser har humor och intelligens på Fl
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 00:46:06 följande:
    Jag menade inte att DU är sån. For the record. Fast du kan ju fråga runt för skojs skull. Gillar dig också jättemycket! Du är rolig och cool och känns som en person med mycket integritet.
    Om jag säger såhär: har ingen diagnos. Men därmed inte sagt att jag platsar i kategorin "normal". För att räknas som normal måste man först klargöra vad som är normalt...och det är en stor diskussion.

Det du nämner med integritet stämmer bra, mycket bra. Ja, det andra med givetvis
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 00:47:13 följande:
    Jag är överintelligent ibland men jag kan också vara riktigt, riktigt dum. Jag hoppas att det ena väger upp för det andra...
    Sådär skulle jag kunna skriva om mig själv med. Ibland är jag så trög så det finns inte
  • SimplyTheBest

Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 00:44:41 följande:

Ja då vet jag faktiskt inte vad felet kan vara... *bekymrad*
    Förstår det. Men det finns säkert annat som kan orsaka felen på mig.
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2009-12-23 00:52:40 följande:
    När jag fick problem med min mobil och hade tappat bort manualen googlade jag "manual rosa samsung" och tyvärr såg min man det och sen ville han inte prata med mig på hela kvällen...
    Fiifaaaaaaan...den där var bara så bra! Samma som när jag säger, varje gång dessutom, när nätet ligger nere och jag ska svara på något jag inte kan: vänta lite, vi googlar!!

Smart
  • SimplyTheBest

Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 00:56:33 följande:

Älskar verkligen trådar med ett viktigt och genomtänkt diskussionsämne.www.familjeliv.se/Forum-9-191/m49172455.htmlFast det jag länkade är nog mer en runktråd när jag tänker efter...
    Eh...brukar vara just "runktrådar" när det är samma ts.
  • SimplyTheBest

Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 01:09:06 följande:

Jag har märkt den tendensen. Jag antar att han inte gillar mina svar i hans trådar.
    Va? Ger du han inga nya ronkfantasier? *skrattar högt*

• SimplyTheBest

Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 01:11:59 följande:

"Mamelucker, pyjamas, raggsockor och nattmössa"
    Det bör han gå igång på. Faktiskt.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?