Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-02 15:55:52 följande:
    japp han hade drukigt för mycke kaffe och fick en san där panik kissa just nu annars dör jag när han satt i bilen pa väg hem stanade vid en mc donalds och fick inte lana toan rusade ut i en liten dunge och lättade sina behov i skydd av en massa träd och vem kommer da med blaljus och allt.. 600 spänn böter
    Den där lagen är lite tokig. Jag förstår att de inte vill att folk ska pissa överallt i stan på fyllan och villan men som i det här fallet: vad fan skulle han göra liksom?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-02 16:00:33 följande:
    jo vist det är klart... men blaljus käns lite väl .. fatta pinsamt det blir när dom kommer med buller och bang....
    Ja, de borde absolut ha visat förståelse. Tycker de verkligen att folk ska pissa i sina byxor?
  • Pix Ladin

Folk får gärna prata med Astrid, det är bara kul.

Nu måste jag handla alla de där grejerna. Blä.

Hejdå.

• Pix Ladin

Hej,
    är det någon som fått en kuk i röven av misstag ännu?

• Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-02 19:41:23 följande:
    Nästan.
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 19:42:06 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-02 19:39:50 följande:
    Mmmm... kuk....
    Nä, usch. Ni är sjuka.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 19:44:10 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-02 19:42:44 följande:
    Gillar inte du kuk? Föredrar du fiskpinnar?
    Jag hatar fiskpinnar. Det skulle aldrig falla mig in att ha någonting att göra med någonting som har med fiskpinnar att göra. Om det är en sak i världen jag vill bli av med så är det fan fiskpinnar.

Nedkyld är jag också.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-02 19:48:24 följande:
    Ähh. Varför det?
    Därför att ni tycker om fiskpinnar!
  • Pix Ladin

Och vet ni! Vet ni vad som hände mig!!? Jag är förbannad!
    Jag stod i den vedervärdiga kön på HM och skulle betala ett stycke barntröja och ett par barnbyxor.

Då slår en unge mig med knytnäven på höften. Hårt så in i helvete. Och hans morsa såg det och sa inte ett ljud. "Nu får du lugna ner dig lite" var allt hon sa. Jag blev så paff så jag fick inte fram ett ljud. Naturligtvis borde jag sagt något men jag stod bara där som ett fån.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2009-12-02 19:53:31 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-02 19:39:50 följande:
    Nope...och just det misstaget tänker jag se till inte sker. Kuk rent generellt är ju förbaskat trevligt men inte i röva. Du då? Varit med om just det hära misstaget?
    Hahaha, nej.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-02 19:56:58 följande:
    Morsan skulle ha behövt smisk.
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 19:57:11 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-02 19:53:57 följande:
    Nä fy fan När nåt liknande hänt mig så har jag ylat högt "Aaaaaj vafan gör du idiot??" så att de fått skämmas.
    Ja. Och jag bara stod där som en idiot. Med luva över huvudet.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?