Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

Lolilla lolilla, var är du?

Fan vilket tjafs om rakning Jag fixar till kanterna så det inte sticker ut. Men mest på sommaren.

Det räcker för mig!

• Hercule
    Jazza skrev 2010-02-15 20:21:37 följande:
    Men gud, och resten rullas ihop till en liten boll, stoppas innanför bikinin och ser ut som en liten, sticksig snopp... Blääää *Hoppas inte pannkelånkeslinkeslånken läste detta, då kräks hon garanterat*
    2timearound skrev 2010-02-15 20:23:46 följande:
    *fnissar så jag kissar på mig**går och byter underbyxor*
    Ni är rätt äckliga! {#lang_emotions_dreamer}
  • Hercule
    SimplyTheBest skrev 2010-02-15 20:25:53 följande:
    Tror jag ska försöka lägga mig i ett bad nu. Ses kanske senare.
    Vila lugnt!
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-15 20:32:37 följande:
    Hellre helrakat än vildvuxet.Sen hatar jag när folk ska köra med "se ut som ett barn" om nån  säger att den är helrakad. En vuxen kvinnas fitta ser inte ut som ett barns, det är jag ganska säker på - hår eller ej. Sen det här med hår: Det tar bort jättemycket av känseln. Om jag vore ihop med en kille som föredrog vildvuxet på mig skulle jag ändå raka mig, eftersom det är 100ggr skönare att bli berörd om man är rakad än om man är hårig. Och ingen jävla man ska hindra mig från att njuta fullt ut bara för att HAN vill ha mig hårig.
     Jaha.
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-15 20:35:01 följande:
    Vad har jag gjort?!
    Kissat på dig?
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-15 20:37:37 följande:
    Meh! jag bytte ju underbrallor DIREKT. Äckligt hade väl varit om jag suttit kvar i pölen?
    Jag antar att man tänjer på gränserna för vad som anses äckligt med åldern ...
  • Hercule
    2timearound skrev 2010-02-15 20:40:27 följande:
    Vi får väl se vad du tycker sen när du måste börja använda blöja!
    Hur är det?
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-15 20:44:49 följande:
    Som sagt, jag blir irriterad när folk antyder att man ser ut som ett barn om man rakar allt, eller ännu värre: Att ens partners är pedofiler för att de tänder på en när man är helrakad.Folk får för fan se ut hur de vill i fittan enligt mig, så låt mig också göra det utan att behöva stå ut med gliringar och hån.
    Jag har aldrig sagt något om andras val att raka/inte raka, om det är det du argumenterar emot
  • Hercule
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-15 20:51:33 följande:
    Jag har aldrig haft svamp trots att jag rakat mig i 10 år.
    Imponerande statistiskt underlag
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?