Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-11-29 20:55:44 följande:
    ikea plan.... om du hittar en som fukar sa tycker jag att du ska ta patent pa den och sälja den dyrt
    Det MÅSTE finnas ett sätt.
  • dysleskikern
    MissKaos skrev 2009-11-29 22:03:47 följande:
    IKEA före jul, eller en random löradg är fanimig en prövning värre än krogen och sprit och tidigare bråk. Min make har städat idag. OCH köpt kebab tallrik till moi. Så vi är sams. *tipsar dysläktiskerns make*
    Gud vad bra. Jag har fått godis och makeupsex, så jag är nöjd.
  • dysleskikern
    MissKaos skrev 2009-11-29 22:17:22 följande:
    Ja. Det är bra. Godis är bra, men makeup sex? Gör ni det med läppstiftet? Låter inget vidare.
    1. makeup sex

Rough and extremely gratifying sex had after an argument.

• dysleskikern
    dysleskikern skrev 2009-11-29 22:19:57 följande:
    1. makeup sex Rough and extremely gratifying sex had after an argument.
    Men det där med läppstiftet måste helt klart testas.
  • dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-29 22:32:40 följande:
    Shit, vad jobbigt. Vad säger era polare när ni håller på sådär?
    Det hör inte till vanligheterna så jag vet inte, men äh... de är vana vid mitt temperament i alla fall.
  • dysleskikern

Hemma från IKEA. Någorlunda helskinnad och med humöret i behåll.

• dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-11-30 18:21:46 följande:

Jag håller på att få ett sammanbrott. Har försökt att spela in en förbannad ljudfil hela dagen och nu när jag äntligen har fått vettigt ljud håller en hund som jag passar på att trakassera mig. Jag hade fått till ett perfekt tal utan stakningar med helt okej dialekt. Då början hundfan skälla och morra. Detta har hänt typ fyra gånger nu. Jag blir galen!
    Åh, jag hade samma problem en gång. Fast jag pratade japanska och monstret i bakgrunden var en katt som pep, utom en gång när hon satte upp framtassarna på min rygg och körde in klorna så att jag skrek.
  • dysleskikern

Pix Ladin skrev 2009-11-30 18:31:43 följande:

Hahaha... det lät ganska roligt. Jag ska försöka en sista gång nu annars får jag spela in detta när han har åkt hem. Ett stort problem jag har är att jag är född i Västergötland och jag har spår av denna fruktansvärda dialekt. Ibland slänger jag in något värmländskt ord och det låter helfånigt. Jag måste gå en kurs så att jag lär mig tala, tror jag.
    Ingår det i instruktionerna att du måste prata rrrrrikssvenska?

Jag gillar dialekter. De flesta.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 18:37:28 följande:

Bland svenskar föredrar jag att prata engelska för min engelska är felfri och jag är bättre än alla andra. Om jag talar svenska med dem låter jag bara bonnig
    Min engelska är också rätt fantastisk, pratar gärna med engelska med dig om vi super ihop nån gång.
  • dysleskikern

Min man bygger ihop en garderob och jag sitter bara här och viftar vagt med en skruvmejsel för att ge en illusion av att hjälpa till...

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?