Inlägg från: Floriano Lutrell |Visa alla inlägg
  • Floriano Lutrell

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-02 22:15:27 följande:
    här är det bara kukar och palar....jag tror att jag var den enda som missade svan... jag han aldrig inn innan det var slut med svan.
    Men tråden finns ju kvar. Nån kan säkert gräva upp den...
  • Floriano Lutrell

Ja fi fan, FL har förstört min nattsömn. Ska också försöka sova nu. Ska upp tiiiiidigt i morrn. Nattinatti allihop!

• Floriano Lutrell

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:17:20 följande:

Om ni vore bögar, tror ni att ni främst skulle vara mottagande eller givande part?
    Jag har alltid sagt att det är roligare att ge än att få så...
  • Floriano Lutrell
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-03 20:22:20 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:17:20 följande:
    Givande har som sagt analfobi men skulle nog lättare kunna förmå mig att penetrera än att vara den som tar emot.Sen så är jag en Alfa av naturen
    Alfa mig hit och alfa mig dit. JAG är alfa. Du hade blivit min bitch vare sig du gillade det eller ej

*funderar på hur äcklad HSHDLSN ska bli av detta inlägg*
  • Floriano Lutrell

Jag fick till det för exakt 4 dar sen.
    *hoppas på att sprida lite avundsjuka*

• Floriano Lutrell

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:45:58 följande:

Mmm jag vet. Känns som att fittan skrumpnar ihop och kommer säkert snart falla av mig. Den dör väl om man inte får ligga.
    *styjkeknujjar*
  • Floriano Lutrell

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:56:19 följande:

Vet ni vad! Jag är grym på att baka och göra mat! Sen när jag bor i Mariohns källare i Lund så kan jag organisera matlagningskurser åt er ni hopplösa kvinnor, så att ni ska lära er göra god mat som ni kan förföra era skäggiga män med.
    Min man har skägg och gillar kakor.
  • Floriano Lutrell

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:58:03 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:56:02 följande:
    Nej, det konstiga var att han var Stockholmsbrat. Sen var han lite chubbychaser också. Han ville att jag skulle bli fet, han var nog en såndär feeder när jag tänker efter! Han köpte alltid onyttig mat åt mig.
    Urk... och sen vill han att du ska bli fet, ful och ovårdad så ingen annan vill ha dig. Var glad att du lyckades fly.
  • Floriano Lutrell

Oj! Nu är det kvalitetsprogram på tv! Adios!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?