Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

dysleskikern skrev 2009-11-27 13:58:05 följande:
    Men jag är ganska ointressant för tillfället. Jag bara pluggar och dricker vin och sover.
    PLugga utan vin är skit
    dysleskikern skrev 2009-11-27 14:00:09 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 13:59:33 följande: Eller hur! Det är det enda som gör det uthärdligt.
    När jag tentapluggar tar jag calimucho (alltså 50/50 billigt rödvin och cola) så jag ska hållas vaken hela natten och klara av tentan nästa morgon. ANnars kör jag bara vanligt rött.
    dysleskikern skrev 2009-11-27 14:05:27 följande:
    Vitt eller rött beroende på vad jag är sugen på, rosé (hinkvis!) på sommaren, fyra kuddar i sängen (tre är mina, en är mannens) duntäcke yes. Själv?
    Samma man som nobbade dig för en blondin?
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-27 14:09:59 följande:
    Låter otroligt tråkigt jag råkade snubbla in på statsvetenskap en sväng men det verkar party party i jämförelse. Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 14:03:16 följande: Fjollerier! När jag skrev hemtentor så körde jag med Lapin Kulta. Hehe han skulle bara veta det professorn som sågade mig så för alla mina stavfel att jag var bra full när jag skrev hans bajstenta. Men men fick G iallafall hade aldrig klarat av det utan dragöl, fy satan för en trist kurs!
    Ja men precis. Det blir mycket roligare att plugga om man är salongsberusad eller värre.

M C skrev 2009-11-27 14:56:47 följande:

Gör som några andra gjort: använd kameran på datorn. Där finns juliga attiraljer att klämma in.
    Töntigt.

Jag är gudmor till en liten tjej som fyller 1 imorgon. Vad ska man ge sådana i present egentligen? Är man tråkig och opersonlig om man ger pengar? åt henne? 1-åringar är ju rätt korkade och fattar väl ändå inte så mycket om man köper dem nån grej. Eller?

Svara jättefort för jag drar o shoppar alldeles strax.

PixL skrev 2009-11-27 16:28:31 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-27 16:27:22 följande: Min dotter, 14 månader fick ett litet piano som plingar idag. Hon blev väldigt glad.
    Fast de har redan ett riktigt piano som hon alltid plinkar på och det låter hemskt.

Astrid kanske är lite mer musikalisk än denhär lilltösen...

Men nu har jag bestämt mig. Hon får 500kr och en bok om dinosaurier.

varför är ni alla så bittra på blondiner?
    jag ska färga håret svart så jag får vara med i ert gäng.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?