Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Min gamla filosofilärare hette Göran. Han brukade titta på christines cigg och säga "menthol du såntdär" och skratta högt åt sig själv. Det var inte kul.

• Mariohn
    2timearound skrev 2009-12-03 22:10:42 följande:
    Fast nu pratar jag om något. Något viktigt. Flytningar. Verkar jätteviktigt. Typ viktigast av allt. Eller?
    Sant! vi är ute!
  • Mariohn
    dysleskikern skrev 2009-12-03 22:13:20 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-03 22:11:55 följande: Du är så gullig. När jag är full händer det att jag presenterar mig som Natasha. Fråga mig inte varför. Det har fått många märkliga konsekvenser.
    Det är bra att ljuga. När jag hade haft ett kasst ons brukade jag alltid ge honom telefonnumret till Jocke Larsson istället för mitt eget. Jag ogillade Jocke Larsson.
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-03 22:15:40 följande:
    Måste ett ONS vara på natten?
    Nejdå bara man är full.
  • Mariohn

Min man har sparat sitt skägg sedan i juni för att han ska kunna vara tomte i år. Idag blonderade han det. Jag vågar inte gå och lägga mig.

• Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-03 22:19:31 följande:
    Så om man knullar med en kille som man precis träffat på krogen, så är det inget ONS eftersom man var nykter?
    Korrekt!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2009-12-03 22:19:50 följande:
    För vem faan vill ligga med tomten?
    Jag men det är så äckligt med så mycket skägg!!!!!!!! Det är MASSOR. Lockigt. Ner på bröstet.
  • Mariohn
    dysleskikern skrev 2009-12-03 22:20:19 följande:
    Vet han inte att det finns lösskägg?
    Han ville vara äkta. jag tror att han faktiskt är tomten.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2009-12-03 22:21:39 följande:
    What? Vilken hårväxt han måste ha. *impad* Växer det så dant överallt?
    Nej bara skägget. Annars är han normal. typ.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2009-12-03 22:25:48 följande:
    Kommer ni ihåg att jag frågade häromkvällen om jag skulle förlänga plus eller inte? Det gjorde jag ju självklart. Och vad får jag se idag? JO, alla får fri tillgång till plustjänsterna! *knullad i röven*
    Fick du kuken i röven av misstag kan man säga?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?