• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-15 11:19:05 följande:
    Vaddå, kan förlossningen starta med att kaskadkräkningar?
    Ingen förlossning är den andra lik. Dessutom finns det en liten chans att magkramperna av spyandet döljer riktiga sammandragningar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Hejsan brudar! Nu kom jag och då är alla borta redan, vad är det för slag?
    Dessutom är det en bild på råbiff, jag blev skrihungrig direkt!

Imorgon ska jag jobba, gubevars. På rövhålet. En av de tre bra är sjuk, precis ALLA gnällon är där.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-15 22:03:04 följande:
    Blä... jävla äckelgnällona
    Jaaa...{#lang_emotions_frown}
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 22:51:37 följande:
    Måste jag läsa långt tillbaka?
    Jag vill veta jag med. Orkar verkligen inte gå tillbaka.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-15 23:05:39 följande:
    Saker och ting går misstänkt bra för mig just nu. Jag hittade både min Rammsteinbiljett och sladden till mp3-spelaren. Känns olustigt.
    Eller så händer det bara.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-15 23:11:54 följande:
    Någonting kommer ju fucka upp sig, det tvivlar jag inte på.
    Men du tänker väl inte slösa en massa tid på att grunna på sånt? När du kan lyssna på musik, plugga eller göra nåt annat produktivt? Lira på guran?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-15 23:14:18 följande:
    Kollat redan jag är bara allmänt störig nu. Jag försökte faktiskt ansa lite på sidorna för några dagar sedan men magen var i vägen, såg ingenting. Hade tänkt göra mig lite fin och försöka förföra karln men men
    Knyt en rosett nästa gång. Det når man att göra. Runt häcken.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-16 14:59:19 följande:
    Jag hade en nätdejtingmaraton en helg för några år sen (4 dejter på en helg) och på söndagen började jag slappa till lite i mina krav och tänkt att en blinddejt kunde vara intressant. Vi stämde möte på ett av torgen här i stan. Jag var först på plats som vanlgit (jag är passa-tiden-fascist) och eftersom det var sen söndag eftermiddag så hade jag ganska god koll på vilika som kom och gick på torget. Ett par tre kvinns hann jag hoppas på innan min blinddate dök upp. Och redan på avstånd var det fel. Hon var längre än mig (och jag är 190 lång)  och dubbelt så bred som jag. Efter det blev inget rätt. Alla hennes intressen kändes helt bizarra. Hon var nyfiken på om jag hade traktorkort bland annat. Jag avslutade dejten mycket resolut efter 20 minuter med orden "Jag är ledsen, men du är verkligen inte i min smak"
    *asg*
  • M C

Jazza får gärna berätta på FB, jag är nyfiken på hur folk kan bete sig.
    Dessutom har jag en liten fråga på FB.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?