Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket
    SimplyTheBest skrev 2010-02-11 22:25:23 följande:
    *går på jakt efter choklad*
    Hör med lolilla
    Freddan skrev 2010-02-11 22:33:20 följande:
    Är du lite pimpinett till vardags?
    2times?! Hur kan du få för dig nått sånt?!

MoHaHaHa!
    Jazza skrev 2010-02-11 22:33:49 följande:
    Jag skall lämna er med en hemsk "bete sig som Jazza" story:Jag jobbade som säljare på den tiden, hade bråttom från jobbet, hem, via Avenyns systembolag före fredagsstängningen. Utanför systemet står en man som säljer "Faktum" (som är Göteborgs tidning för hemlösa, som säljs av folk runtom på stan- förutsatt att de är nyktra) Jag vill förtydliga att jag arbetat för Stadsmissionen i Gbg och alltid köper (och även då, köpte) denna tidning, men just denna dagen hade jag sjukt bråttom, hade en kund i huvudet och var på väg in på systemet.... Jag är klädd i kostym, höga klackar, portfölj och uppsatt hår, ser jävligt business ut....Hemlösa Faktumsäljare: Faaaaktuuum - Faaaktuuum *med säljande röst*Jazza: *replikerar utan att ens titta på mannen* Reeektuuuum - reeeeektuuumBad!
    HAhahah! Det är mera mina takter!  *bottenlöst bessviken över 2times historia*
    Hercule skrev 2010-02-11 22:36:30 följande:
    Räknas detta som pinsamt: Min första vecka på jobbet så missade jag att jag hade tagit på mig tröjan avigt (inte så morgonpigg). Jag diskuterade någonting med ett par av mina kollegor, tittade ner och sade "oj! jag har tagit på mig tröjan åt fel håll, jag ska bara vända den" sedan sprang jag in på toaletten och vände på den.
    Vardag för mig! 

Oj jag har visst glömt att ta på mig trosor idag. Eller Öh Maria nu har du högersko på vänster fot igen...

Enligt mig inte så pinsamma händelser men enligt vänner minnesvärda typiska marianska situationer.
    Zimlis skrev 2010-02-11 22:58:05 följande:
    *Tjuvläser*
    *tissninjar*

Ska alla sova nu eller?
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-11 23:11:00 följande:
    Jag borde ha sovit för längesen. *tjurar lite*
    Drick whiskey!
    Zimlis skrev 2010-02-11 23:05:52 följande:
    Inte riktigt än.. Haajjaaaaa *låter sådär japansk*
    Lärde min systerdotter Haaaajjaaaa när hon var drygt ett år. Hur sött som helst!
    Zimlis skrev 2010-02-11 23:38:31 följande:
    Nattelinattande..
    *suckar berdövat*
    Jävla sovtönterier! Fan min kväll har just börjat jag får inte sova förrens klockan 9 i morgon.
    Liiiite kämpigt att hålla sig vaken när man är i grosses, satt igår natt och läste igenom flashbacks bordellrecensioner för att hålla mig vaken.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?