• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-14 22:06:08 följande:
    Ska skaffa en tjock jävla flanell pyjamas tills i maj. Bara för det.
    Vågar man berätta att jag helst sover naken?
    *fniss*
    Jag lovar att ha PJ på mig då, men ändå. Nude is da shitt!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-14 22:09:55 följande:
    Äger ingen pyjamas.
    JO, jag sover borta rätt ofta och då vill jag ha. Och när jag ska hasa runt hemma.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Ett gäng nakenfisar! Härligt! *flinar åt kuken och freddan*

• M C
    2timearound skrev 2010-02-14 22:24:23 följande:
    Jag har aldrig låtsats vara pryd. Det är en etikett ni har tillskrivit mig! Jag pruttar, suger och knullar allt i trådens anda! *rättar*
    Du är fördjävla söt. Som en liten docka. Sen heter du som en docka med.

Det är stört omöjligt att tänka sig att du skulle kunna vara något annat än totalt pryd och ordentlig.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-14 22:32:08 följande:
    Nej, nu jävulen...........
    Vadå, det är ju sant!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-14 22:36:41 följande:
    Hörru ditt wt-luder. Nu får vi prata lite allvar här. Jag= framgångsrik företagare, vacker smart och rolig. Du= outbildad high-school drop out, sliten, elak och sur.Vem är blåst egentligen?
    En mowhawk är bra att ha om man vill att folk ska tro att man är lite elak. Långt vackert hår går fetbort.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-14 22:39:30 följande:
    2timer: Haha, den som är blåst är den som sa till dig att du är "vacker, smart och rolig" Hehe, det var det värsta på länge
    Söt, gullig och feminin tycker jag är närmare. Gulligullig som en liten sockertopp.
  • M C

God morgon!
    Kom just på att OS har börjat. Sitter du hela nätterna Freddan?
    Inget barn på G?

Jag ser fram emot att få höra när Freddan kommer hem med bäs, lätt stirrig blick och adrenalinpålsag av bara fan efter att han krypit hem i 15km/h.
    Oh, ALLA kör sakta hem från BB, antingen av sig själva eller för att slippa smärtan i axeln man får när mamman bankar och skriker åt dig att köra saktare...

• M C
    Freddan skrev 2010-02-15 10:36:12 följande:
    Nej, jag gör inte det. Jag är inget hardcore-fan så det blir vara os farm till midnatt, efter det behöver jag min sömn. Nä, inget barn på g, men insåg att inom tre veckor ska det vara klart. Tyvärr verkar det som min fru åkt på maginfluensa precis och spyr som aldrg förr. Bara för att skapa lite extra dramatik kring det hela.
    Usch, du får krama henne på lite avstånd.
    3 veckor, gott om tid att hinna bli nervös.
    Hemfärden får du rapportera om efteråt.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-15 11:11:17 följande:
    Det här är rätt vidrigt. På så många olika nivåer. Jag tar inte parti eller så, det är bara hemskt.www.familjeliv.se/Forum-4-51/m50745642.html
    Det är så korkat gjort av alla inblandade, men sånt händer. Har sett det på nära håll. En del killar kan inte hålla kuken i byxorna.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?