Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-02-09 23:40:30 följande:
    Det gör jävligt ont. De sydde ihop den och stygnen skavde som FAN i 7 veckor. Nu gör det ont när jag sitter eller rör mig på speciella vis. Jag kommer inte att kunna nuppa som innan eftersom det är en r-bildning och så. Men det är ingen katastrof. Jag har typ redan vant mig. Jag måste vara försiktigare bara och kan inte luta mig framåt i sittande ställning Doktorn säger att det alltid kommer att ge obehag men att det blir bättre med tiden. Som alla r typ. 
    Tack nu känner jag mig ännu nöjdare med mitt beslut om snitt!
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:42:37 följande:
    Fast jag har som tröst att vi filmade förlossningen och har filmat lite då och då så lite finns ju kvar. Det är mest de första veckorna och de söta bilderna som gör ont Men som sagt. Jag har en bebis som mår bra. Det finns värre saker som kan hända :-9 Tack för att jag får gnälla för er (från min tjutande fläktskadade gamla dator med saknad entertangent )
    Det är en bra tröst, ja att ni har filmen vilken jäkla tur att inte den bara fanns på datorn!
    Tycker du agerar heroiskt som sagt jag skulle då inte gnälla lite jag skulle skrika så ni hörde det ända hem till er utan datorns hjälp om jag miste första veckorna med lillanbilder.
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:48:27 följande:
    Skratta inte ihjäl dig, för det syntes inte! Såg dock en tjej på COOP häromdagen med knallvita jeans, hon hade en stor röd fläck mellan benen och vid rumpan... Kul när hon kom hem och upptäckte det.
    Hehehe! Jag minns faktiskt fortfarande väldigt tydligt en musiklektion i 7:an då lärarinnan kom in i vita byxor med en stor mensfläck!!
    Sånt där som etsar sig fast i ens minne ungefär som blod på vitt tyg.
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:46:53 följande:
    Är det bara jag som inte förstår varför det skulle vara ett skämt att bebisar som börjar prata pratar på olika språk? www.familjeliv.se/Forum-5-154/m48900798.html
    vet ej jag sitter och har fullt upp med mina funderingar kring hur man kan länka så fruktansvärt uruselt....
    lokisse skrev 2010-02-10 19:29:06 följande:
    nej inget hjälper har nog provat allt nu...jag far nog vänja mig vid att det tänker vara sa här i 6 mander till.....
    Saltlakrits?
    SimplyTheBest skrev 2010-02-10 21:08:12 följande:
    *läser ikapp på andra sidan*
    {#lang_emotions_ghost}
    2timearound skrev 2010-02-10 22:23:46 följande:
    Varför duschar pannkakan alltid så sent på kvällen? Och varför tar det sån tid? *fundelerar*
    Säkert pga något snuskigt och ytterst perverterat vattennöje
    2timearound skrev 2010-02-10 22:28:13 följande:
    Det var precis DET jag trodde! Skönt att jag inte är ensam. Vad tror du hon gör?
    Jag tror att hon sitter på en vattenspridare och joddlar
    AtroCious skrev 2010-02-10 22:33:56 följande:
    Jag har utslag över hela ansiktet, jag ser förjävlig ut.
    Kanske dax att ringa vc och bli rekomenderad en kortisonsalva? *leker flläkare*
    2timearound skrev 2010-02-10 22:34:20 följande:
    Kan du illustrera det med någon bild eller så? Hon blir nog bara smickrad över att vi filosoferat om hennes välmående medans hon varit borta. *tror*
    Nej men hon har säkert lagt upp nån youtubevideo
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?