• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Bam skrev 2010-02-12 23:40:26 följande:
    Du vet väl att jag älskar dig? Och du är så jävla fin som du är!
    Men du har aldrig sett mig, ändå tycker du om mig?

Hmm, kaaan det vara så att det är hjärnan vi vill åt? Förbluffande.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Ni behöver kolla fejjan.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-02-13 00:16:49 följande:
    Nä, det VET jag inte.
    Jag vet att jag fick nuppa idag på em, mitt bland alla dags-bestyr. På DAGEN! Innan jobbet!
  • M C

Selfish är en pärla. Me like.

• M C

Hur går det med målet?

• M C
    2timearound skrev 2010-02-13 11:16:51 följande:
    R*************u är ett nytt nick för Liten2008. Need I say more?
    Jaså, hon har bevisat sin storhet länge?
  • M C

Idag ska jag shoppa. Låter det som ovanligt när det gäller mig? Jag har fan svart bälte i shopping. Då pratar vi inte kläder eller ens mat, utan the other stuff. Inredning.

Tex igår kollade vi på färdig gräsmatta. Hur ofta gör man det? Gubben sitter och tittar på en bastu. (nästa år blir det en sån)
    Känns som att allt jag gör är att köpa saker till hemmet. En bäddmadrass och två stolar till datorn var det häromdagen.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-13 12:10:07 följande:
    Hallå!Snösnösnösnösnö
    Strålande solsken och glittrande vidder!
  • M C

Ja, jag ska fisa lite. Men först ska jag bättre på statistiken genom att konstatera att jag brännt mer pengar idag än vad vissa har kvar när hyran är betald. Som studenter tex.

• M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-13 17:21:50 följande:
    Är du rik? *chockad över att livet är orättvist*
    Eller nåt.

Men om det tröstar dig så levde jag som en kyrkråtta i över 30 år först. Har du inte googlat på min pappa? Det sa jag ju till er att göra!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?