-
Sexologi är en vetenskap.Freddan skrev 2010-02-12 10:59:49 följande:Det håller jag med dig om. Fast jag blir mest irriterade på folk som inte är som jag, så jag vet inte om jag skulle klara av att försvara en avhandling i det ämnet.
-
Ha. Ha. Ha. Man letar upp fanskapet och knullar honom till en hjärtattack.Jazza skrev 2010-02-12 12:43:53 följande:Filmen var fan sådär... varken mer eller mindre än förväntat.... Men den skäggge strokepatienten kan man nog bjussa på lite fitta om man trillar på honom.... Vad heter han, Gerry ngt?
-
Nej, inga kedjegrejer. Men roliga bilder är aldrig fel.Jazza skrev 2010-02-12 13:30:37 följande:Inga kedjegrejer.... Hatar sån skit
Fick ett mejl idag från karln om att yoga och vodka har samma resultat. Om nån vill se så får ni säga till. -
Ohoo, stora saker i görningen!lokisse skrev 2010-02-12 13:45:01 följande:jag och mopsen ska sla till och titta pa saltkrakan i dag de ni!!!
-
En sån där konflikt har jag haft med. När den sk studiegruppens prioritet låg på om vi skulle ha bullar eller kakor till kaffet kände jag att jag fick nog. Är det dagis eller är det en kurs i elektronik?psychocandy skrev 2010-02-12 15:32:47 följande:Söto! Verkar som om allt är drama nu, vi är tre stycken som har brutit oss ur vår studiegrupp och bildat en egen och de andra tog inte det särskilt bra, och det är en massa skitsnack överallt, på FB och MSN, och jag känner bara... hallå, väx upp. Det här är inte dagis där alla ska bli bjudna på kalas.
Men det blev ugly, ingen av dagistanterna tog det speciellt bra att vi alla skulle göra som vi själva ville och att vi inte skulle ha någon jävla picknick.
De ägnade nog tiden åt att gnälla isf att plugga tror jag. Jag gjorde något konstruktivt, jag skaffade mig en make istället. -
*peppar*Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-12 15:41:07 följande:Fan nu måste jag jobba vidare Farväl igen!
-
Kom på att jag varit med om det en gång förut med, när jag blev påmind om alla pärskaft på naturbasårets matte.
Jag satt längst fram, frågade och noterade. Eftersom jag var den enda som frågade om jag inte begrep höll läraren mitt tempo. Eller kanske vi ska säga att han kunde hålla sitt tänkta tempo, han halkade inte efter iallafall.
Ungefär halvvägs genom kursen blev en kille fly förbannad på mig för att jag inte tog hänsyn till mössen som satt längst bak.
Jag förstår fortfarande inte hur han tänkte där.
Inte ens när jag påpekade att hans förslag var att jag skulle låta mitt dyra lån gå till att vänta in de som inte ens hörde hemma där, isf att lära mig det jag behövde för att plugga till ingenjör fattade han vad han sagt. Han var så himla arg!
Har man inte ansvar för sina egna studier? Hur kan man ha ansvar för någon byfånes studier? (de var gulliga men på helt fel ställe, matte var inte deras forté)
-
Vilken mupp han är! Äh, det finns bra män, varför slösa tid på en pajas?psychocandy skrev 2010-02-12 15:21:52 följande:För plugget? Hmm nej, det visade sig att Den Försvunna har haft lite för roligt för min smak under tiden han varit borta. Då kanske du förstår vad jag menar. Känner mig bara less på hela situationen, jag skiter i det, har dikterat mina villkor för vad som krävs om vi ska kunna fortsätta tillsammans och så är det upp till honom nu. Fixa dina prioriteringar eller stick, liksom. Känner mig som en bitch men jag har varken tid eller lust att lägga mer energi på detta än jag gjort när jag tydligen är den enda som gör det.
Du är bäst! -
Hello sweet short man!Hercule skrev 2010-02-12 15:58:16 följande:Goddag fruntimmer!
-
Ja, jag undrar desamma. En del verkar tro att man pluggar för att mamma vill det. Lätt halva klassen hatade matte - vad i hela friden gjorde de där? När en av mattelärarna från instutitionen sa som det var trodde de att hon skojjade. Hon sa att om du tycker det ni gör nu är svårt är ingenjör inget för dig.psychocandy skrev 2010-02-12 16:14:40 följande:psychocandy skrev 2010-02-12 16:17:18 följande:Gud vad löjligt, nej precis... hänger man inte med så kanske man inte platsar helt enkelt, då ska man inte skylla ifrån sig på de som klarar det.Haha. Ja, jag känner mig rätt lättad nu för när konflikten har lagt sig så kommer detta innebära att allt arbete går mer effektivt och blir bättre genomfört. Är smickrad också att jag blev tillfrågad av utbrytarna att följa med. Men man kan ju undra vilken bild folk egentligen har av att studera, för mig handlar det om att uppnå resultat, inte att skaffa kompisar även om det kan bli en trevlig bonus så klart.
Men hon hade rätt. Vi gick igenom all basmatte på två veckor, sen plöjde vi matte i överljudshastighet. They droped out like flies...