• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-02-12 09:11:45 följande:
    Det här gör att min dag börjar med ett stort leende:-Hej.... ja e Tezzie en tjej som har två små gossar Cewin o Lijam på hel tid ensam en.... men allt går bra endå... Skriv gärna en rad eller två Ja dejtar just nu en jätte söt o snäll o varm kille som heter Cim han typ i samma ålder o orkar mycke men han e lite släckt med min fd ex man o d kan man inte tro.....Du din H*RA du vet vem du eeeee sluta oxå spionera här o allt...... du har fått han nu, SÅ TA HAN & LÄMNA MIG IFRED!Donnie pliiiizzz d funkar inte fuck off.. vill inte ha något me dej att göra. Du har din lilla ho...r...att va me ni förtjänar varandraTezzie *890427Cewin *060501Lijam *080809Tjej namn eftersom någon gång lär d krypa ut en liten tjej får ja hoppas o då tänkte ja mig dom här namnen: Brangelina, Wiljah, Vanezza, Alicia, Destinie, Tindrah, Wilda, Leha, Nova-Lee. Mål ja har...giftermål... :)bli klar me skolan... ursch, kommer ta tid ju :(o tattoering (stjärnor :))
    *asg*
    Var har du hittat den där guldklimpen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-12 09:27:23 följande:
    Du vet, alla är inte som du ...och i viss mån som jag.
    Jorå, mesen är!
    Nyfiken alltså.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-12 10:06:27 följande:
     Btw, vad jobbar du med? Har du ett jobb där du får utlopp för din enorma kunskap och vetgirighet?
    Nope. Iofs, ibland är jag lärare. Men det handlar mest om att få ner eleverna i tramsnivå så de kan tillgodogöra sig kunskap.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-12 10:27:41 följande:
    Nu går jag igen. Önskar alla en bra dag. Jag tänker fortsätta sura & vara en bitch. Pöss mina små söta fåntrattar
    *puss*
    Jag tycker om dig.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-12 10:19:34 följande:
    Aldrig funderat på en forskarkarriär?
    I vaddå? Visst har det korsat tankarna, men i vad? Är bara bred, inte snäv.
  • M C
    Jazza skrev 2010-02-12 10:45:41 följande:
    MC: Erkänn att du inte gillar Vänner, pga att Phoebe en gång sa: "I don´t belive in evolution" ??HeheJag håller på och..eh... "hyr" hem en chickflick jag skall kolla på idag.... 10 min kvar, sen har jag den
    Ja, hon är en klippa på one-liners.

Nej, för mig är det Chananandler Blong. Han är så underbart störd!
  • M C

Mäh, the ugly truth är ju skitrolig! Gerry är med o den och är underbart snygg!

• M C
    Jazza skrev 2010-02-12 10:55:44 följande:
    Jag är ledsen, men jag litar mer på MC i sånahär fall.....(Dessutom är det inte riktigt för det konstnärliga djupet jag skall se denna film.... det är för fan en chickflick, jag skall ligga på soffan och drömma om choklad)
    Den är perfekt för sånt. Gerry är snygg och rolig till max, jag skrattade högt åt vissa saker.
    Fett minus: han pratar amerikanska.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-12 10:54:48 följande:
    Historia eller antropologi är alltid ämnesområden som funkar.
    Etnologi är det jag varit mest sugen på. Är så himla nyfiken på varför folk är som de är.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-12 10:57:54 följande:
    *nänänänääääänä*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?