Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-11-29 19:17:05 följande:
    Hur bakis då? Vätskebrist, lite ont i huvudet och sugen på fettiga saker? Eller kaskadspyor à la Niagarafallen, "Jag ska aldrig mer dricka"?
    Hmm. Nej, inga spyor. Men matt och värkande och flämtande, som en skeppsbruten som just släpat sig i land på en öde ö, typ.
  • dysleskikern
    AtroCious skrev 2009-11-29 19:23:40 följande:
    Då verkar det ju inte så farligt.
    Inte värre än vanligt, i ärlighetens namn.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:25:35 följande:

Men börjar det inte släppa snart? För mig brukar det vara sådär småjobbigt på morgontimmarna. Sen vid 13-14 tiden blir det ett rent helvete. Sen vid 17-18 tiden märker jag hur det äntligen börjat avta. Det är Lycka.
    Mjo fast jag steg inte upp förrän runt 15 så allting är förskjutet på något sätt...
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:30:04 följande:

Åh vilken tur du hade! Själv vaknar jag alltid sådär 8-9 tiden. Sen somnar jag av utmattning nångång efter 15 kanske, efter att ha mått som ett riktigt as. OCh sen efter ett par timmars sömn börjar det äntligen kännas bättre. Då kan man köpa kebabpizzan.
    Känns lite konstigt bara, som om jag har missat hela dagen. Och så måste jag plugga, vilket suger.

Hade du roligt igår?
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:37:34 följande:

Jovars, men jag och min skäggige kompis kom aldrig ut, vi somnade festklädda i min soffa vid midnatt efter att ha delat på 3½ flaska vin och ungefär 600 gram ost.
    Det låter faktiskt rätt härligt. Min kväll var vidrig. Önskar att jag också hade somnat på nån soffa i stället.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 19:40:08 följande:

Blev du brädad av nån blondin igen?
    Faktiskt inte, tro det eller ej. Men det var inte den sortens kväll heller. Bråkade med mannen om nån skitsak ute på en klubb, störtade ut därifrån som den fåniga drama queen jag är, men ångrade mig i samma sekund som jag kom ut ensam i regnet, drev omkring som en fjortis med mobilen i handen på gatorna och skickade pinsamma sms som jag har varit tvungen att be om ursäkt för idag, blev raggad på av typ en miljon obehagliga typer, tog mig till slut hem, slocknade och vaknade i en kletig pöl av utsmetat smink och saliv.

Hej, jag är 26 år gammal. Liksom.
  • dysleskikern
    lokisse skrev 2009-11-29 20:25:11 följande:
    uhh hatar dom kvällarna!
    Ah, du vet känslan alltså? Visst är det hemskt.
  • dysleskikern
    lokisse skrev 2009-11-29 20:32:47 följande:
    japp!!! man ska inte ga ut ihop... det blir aldeles för ofta pankaka av altihopa!
    Det brukar gå bra för oss i vanliga fall (tack och lov, jag gillar att kunna gå ut tillsammans) men vi har haft lite motvind på sistone med olika saker och det är ju så lätt hänt att det bubblar upp till ytan när alkohol är inblandat. Blä. Men nu är vi supersams igen, skönt. Speciellt med tanke på att vi ska till IKEA imorgon. Hade inte riktigt orkat med det + dålig stämning samtidigt.
  • dysleskikern
    lokisse skrev 2009-11-29 20:49:23 följande:
    till ikea ska man bara ga om man är jätte sams eller man har en tam man...
    Jag avskyr det egentligen. Men jag sitter och kollar hemsidan nu, tänkte göra upp en plan för att det ska gå så smidigt som möjligt. Vi ska köpa en garderob och några julklappar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?