Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2010-02-07 19:58:05 följande:
    Du får väl ta med dig HSHDLTJFN och komma då?
    Va?
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-02-07 19:58:25 följande:
    Det tror jag vi alla är först men sen släpper det...även utan alkohol Vill jättegärna att du kommer.
    Jag ska fundera på saken. Jag utesluter inte alternativet att åka i alla fall
  • Pix Ladin
    MissKaos skrev 2010-02-07 20:02:17 följande:
    OJ! Grattis. Eller nå´t.
    Tack.
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-07 20:02:57 följande:
    Ja, hon är ju också på smällen och kan inte dricka. HSHDLTJFN =Hon Som Har Det Långa Tjatiga Jävla Fucking Nicket
    Haha, då kanske jag skulle kunna vara assisterande barnmorska.
  • Pix Ladin

En grej bara. För typ tre-fyra veckor sedan var jag ganska full. Jag har även tagit Ipren hm... minst 4-5 gånger. Detta börjar gnaga i mig och jag är så himla orolig.

Tror ni barnet föds missbildat nu?

• Pix Ladin
    M C skrev 2010-02-07 20:04:55 följande:
    Bra. Jag vill att du kommer iallafall. Kommer inte lokissen ståta med mage då med? Det är ju bara tvärtjockisen nicket som inte kan åka, men det hade hon gjort om hon kunnat.Appropå det: här var det en muppa som 11 dagar före BF åkte till fjällen. Det blev ambulans hit på nyårsafton. Bra, riktigt bra gjort.Jag röstade för att hon skulle få pröjsa ambulansfärden själv.
    {#lang_emotions_surprised} Vad skulle hon i fjällen att göra när hon var höggravid?
    Jag var och åkte skidor i vecka 18 eller något men jag tyckte det var rimligt.
  • Pix Ladin
    MissKaos skrev 2010-02-07 20:05:46 följande:
    Ska ni ha fest eller? *letar OLW* Men JAG vill testa att förlösa någon *ser hoppfull ut* Jaghar iaf lärt mig hur man operationstvättar händerna. Och sen har jag sett katten få ungar.
    Jag skulle antagligen svimma och inte lyckas förlösa någon. Blod och navelsträngar och moderkakor är inte mina starka sidor.
  • Pix Ladin
    MissKaos skrev 2010-02-07 20:11:09 följande:
    Nej.Ipren ger inte missbildningar det ger isf prekliniska missfall. Alkohol måste pasera genom placenta för att nå barnet och den bildas inte förrens i vecka 12 typ. Så nej. Dessutom är risken med alkohol lite överdrivna. Även om du skulle supa dig fulle en gång mitt under grav är det inte sannolikt men möjligt att barnet får skador. Så andas du ut.
    Du anar inte hur skönt det var att höra det där. Jag tänkte ringa MVC idag och höra efter men jag skäms ju lite också eftersom jag inte haft bättre koll. {#lang_emotions_embarassed}

Jag har i alla fall slutat snusa. Igår. Fick reda på det i förrgår och använde första dagen till att trappa ner. Nu går jag omkring och småäter istället.
  • Pix Ladin
    MissKaos skrev 2010-02-07 20:15:28 följande:
    Småäta är inte bra för tänderna, men för barnet gör det ju inget Så bra. Då kan du vara lugn o sova gott!  Du la märke till det fina lugnande sjuksyster språket va?
    Ja, är du sjuksköterska? Du lät väldigt trovärdig. {#lang_emotions_apple}
  • Pix Ladin
    M C skrev 2010-02-07 20:17:35 följande:
    Idioter finns det gott om.
    Jo. Förvisso.
  • Pix Ladin
    MissKaos skrev 2010-02-07 20:29:45 följande:
    Jopp. Jag jobbar dessutom på beroendekliniken *äter äpple**kommer på att jag är allergisk o kastar äpplet*Kan jag få choklad istället? Jag ska ha menshelvetet o det känns i magen.
    Är du allergisk mot äpple!? Det var konstigt.

Beroendekliniken. Hm. Vad bra. Då vet du antagligen vad du pratar om.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?