• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Så ung var han inte, han är bara tio år yngre än jag är. Han spelar 20 åt yngre, blev lite missledd där. HOT!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-02-10 16:11:16 följande:
    Kan man vara intelligent och ha användarnamnet Philipha samtidigt?
    Ja, min svägerska heter så och hon är inte dum. De är förstås inte gifta, men hon är ihop med svågern.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-10 12:07:57 följande:
    Han ser opålitlig ut.
    Bam skrev 2010-02-10 13:17:25 följande:
    Håller med.
    lokisse skrev 2010-02-10 13:19:12 följande:
    nä han är en ba faan tänk a team.....
    Bam skrev 2010-02-10 13:18:07 följande:
    Vad är det han har på huvudet? En rattmuff?
    2timearound skrev 2010-02-10 11:57:27 följande:
    M CHan var rätt vidrig, tycker jag. Tyvärr.
    Äh fy fan, ni har ju missat charmen med honom! Han är HOT! Jag lovar! En pussmun, vältränad, gullig, kan sjunga å spela gitarr - bäst av allt: mowhaken. Jag är en sucker för tuppkammar. Har ju en själv...
  • M C

Tarax, jag vet att du läser! Sluta skriva illasinnade meddelanden i min inbox! Du vet att det driver mig från vettet!
    Å en till! Å en till! Så!!!!!!!
    (måste uppfylla min dagliga dos av utropstecken)

{#lang_emotions_sealed}

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 18:08:48 följande:
    Jag har egentligen inte tid för er mera denna vecka. Måste plugga så in i helvete  annars kommer jag bryta sönder och inte klara hemtentorna.Farväl.
    *kram*
  • M C
    Vem där skrev 2010-02-10 19:28:37 följande:
    Kikar in i tråden ... höhöhö
    Muppa.
    Om det inte vore för att du är en särdeles trevlig individ skulle jag jaga ut dig med högafflar och eld.
  • M C
    Vem där skrev 2010-02-10 19:37:10 följande:
    Det går fint det, jag har inte så mycket annat för mig än att springa runt och släcka eld i rumpan
    Men, vad har du för sidfot idag då? Är det dina nakenbilder som vi ska prata om?{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    AtroCious skrev 2010-02-10 20:17:48 följande:
    Ja. ... och så har jag fått en allergisk reaktion av att jag färgat håret. Tack Gud.
    Nåt som du blir lite gladare av. Kanske tom får lite frisyrtips?

">

*yummi*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?