Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2010-02-09 21:18:16 följande:
    Förlåt men jag blir fullkomligt vansinnig. Ska soc verkligen betala dvd-spelare, dyra köksmöbler, Tv-bänk, Tv osv? Jag förstår verkligen inte. Är jag dum nu? Ni får säga om jag är dum. 
    Ja, men det gör de ju inte. Endast i specifika fall kan man få pengar till t.ex. en dvd, men då måste man tydligt visa att man måste ha en. Man får ju inte ens pengar till internet, så varför skulle man få pengar att köpa sådana saker...
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2010-02-09 21:31:57 följande:
    Ja, jag såg tråden. Orkade inte skriva nåt dock, kändes för trolligt att tro att man skulle få såna grejer av soc - lite för provakivt för min smak.
    Tack. Börjar sakta men säkert orka mig tillbaka ut på internet.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 23:12:33 följande:
    Grattis! Härligt!! Stackare jag fick oxå lillbaka min skitsnabbt åkte till och med in på sjukhuset för jag trodde det var nått fel. Va fan mensen bytte av avslaget med typ 5 dagar!
    Ja, den här gången blev jag faktiskt lite orolig. Förra gången så försvann avslaget, några få dagar efter fick jag normal mens (rätt lite). Den här gången var avslaget i princip borta, sen helt plötsligt pang bom är det värsta syndafloden. Mensfest som fan.

Jag erkänner att jag snodde en binda från dagisfröknarna på sonens dagis...
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:20:45 följande:
    OMG ni anar inte vad som hände precis!!! Min dator havererade. Ba PJOFF. Med alla bilder från förlossningen, vår son som nyfödd, ALLT! Borta!!!! 
    NEEEEEEEEEEEJ. Sånt får bara inte hända! Hoppas du har bilderna nån annanstans också?
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 23:22:00 följande:
    Nej! Det kanske går att lämna in den och få tillbaka bilderna, jag har hört om sådana fall.
    Jamen jag hade ljusa byxor på mig, också blödde det igenom - hade inga tamponger eller nåt med mig då jag absolut inte är van vid sånt där...
    Vad skulle jag göra liksom?
  • Schnooglewookiemush

Kolla upp med någon om det går att rädda, det kan gå.

Aja baja på er, man ska ha allt sparat. Nicket, skaffa en extern nu. På en gång.

spank.gif spanking smiley image by windbird2000

• Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2010-02-09 23:34:24 följande:
    Ey trösta dig med att jag sprack framåt, spräckte hela clitoris och fick veta av mitt försäkringsbolag att det inte gills  Skönt att sitta!  Jag tror att jag är den mänskliga motsvarigheten till kalle anka!
    Aj, seriöst? Om man spräcker klitoris... vad händer då egentligen? Kommer den se konstig ut på grund av ärrbildning, tappar man känsel, eller är det precis som vanligt när allt läkt? Låter hemskt.

Jag fick några revor i mellangården, hade inga problem med att sitta eller nåt efter. Är väl därför jag till och med lyckats mensa ner SOFFAN. Straffas...
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 23:39:42 följande:
    Dålig dålig tröst men jag appålderar ditt försök! Jag skulle grina kudden blöt ja
    Skratta inte ihjäl dig, för det syntes inte!
    Såg dock en tjej på COOP häromdagen med knallvita jeans, hon hade en stor röd fläck mellan benen och vid rumpan... Kul när hon kom hem och upptäckte det.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?